Anbefalt oppsett for rock/metal? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Metal!

Da var amp-en i hus gitt og Grado PS 500 + Musical Fidelity M1 HPA = Metal! :-)

Har lyttet til litt forskjellig musikk som Bob Hund, Tori Amos, Nine Inch Nails, Gojira, Cavalera Conspiracy og Mastadon, og dette oppsettet takler alt med en sann fryd.

Jeg er ennå en Head-Fi novise uten noe annet sammenligningsgrunnlag enn smartelefon/MP3-spillere og Koss, slik at dette er en helt ny verden for mine hører og jeg er veldig fornøyd.

Kommer nok til å anskaffe et sett med hodetelefoner til for å få en annen lyd og som er mer komfy å ha på enn Grado over tid, kommer da til å gå for et lukket sett som f.eks. Denon AH-D2000 eller BeyerDynamic T 70, tiden får vise :-)

Newcomer HiFi-Mathias sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kvamzi
    Da var amp-en i hus gitt og Grado PS 500 + Musical Fidelity M1 HPA = Metal! :-)

Har lyttet til litt forskjellig musikk som Bob Hund, Tori Amos, Nine Inch Nails, Gojira, Cavalera Conspiracy og Mastadon, og dette oppsettet takler alt med en sann fryd.

Jeg er ennå en Head-Fi novise uten noe annet sammenligningsgrunnlag enn smartelefon/MP3-spillere og Koss, slik at dette er en helt ny verden for mine hører og jeg er veldig fornøyd.

Kommer nok til å anskaffe et sett med hodetelefoner til for å få en annen lyd og som er mer komfy å ha på enn Grado over tid, kommer da til å gå for et lukket sett som f.eks. Denon AH-D2000 eller BeyerDynamic T 70, tiden får vise :-)

Hvis du skal anskaffe deg et til par med hodetelefoner kan jeg anbefale deg Beats Pro fra Dr.Dre. De har et vanvittig trøkk i bassen, og spiller bra på alle innspillinger. De slår de fleste pa-anlegg ned i støvlene, noe som sier sitt, og de spiller også fint.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beats Pro er kule å se og høre på.
    Men må man ha egen amp til de?

Newcomer HiFi-Mathias sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fordfiesta
    Beats Pro er kule å se og høre på.
    Men må man ha egen amp til de?
    Nei, en iphone eller ipod holder i massevis, de er ekstremt lettdrevne!

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-Mathias
    Hvis du skal anskaffe deg et til par med hodetelefoner kan jeg anbefale deg Beats Pro fra Dr.Dre. De har et vanvittig trøkk i bassen, og spiller bra på alle innspillinger. De slår de fleste pa-anlegg ned i støvlene, noe som sier sitt, og de spiller også fint.
    De er ikke så kule i forhold til hvordan det skal høres ut.. De legger til altfor mye bass og sluker batterier.. Jeg har hatt disse og ble frelst når jeg hørte AH-D2000, disse spiller mye bedre!

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

beyerdynamic

Er selv en fan av beyerdynamic og kan absolutt enbefale t 70. Har selv hatt en dt770 80 ohm i 5 år og er meget fornøyd.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •