Hjelp til kjøp av nye hodetelefoner, Fanny Wang?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til kjøp av nye hodetelefoner, Fanny Wang?

Heisann!

Etter at mine tidligere plugger, Q-Jays ble ødelagt, har jeg gått rundt med de hvite som følger med iPhone og iPod, og trenger sårt noe nytt. Vurderer å gå for noen hodetelefoner denne gang, og har sett på Fanny Wang On-Ear fra Hifi-klubben, er disse noe, eller finnes det bedre alternativer?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smak og behag

Fanny Wang On-ear Wangs review from the experts at whathifi.com

Whathifi er relativt positive i forhold til dem, er svært nysgjerrig på dem selv men har ikke fått testet dem enda. Bor du i nærheten av en av hifiklubben sine butikker burde du kunne ordne en demonstrasjon? De ser kule ut, så om det er det viktigste så er det bare å kjøre i vei.

Om du er ute etter best mulig lyd i den prisklassen vil jeg gå for shure srh440 til rund 600 kr, de er ikke så kule men leverer en fantastisk lyd

Shure SRH440 | Lyd & Bilde

Shure SRH440 Løft lydopplevelsen til et nytt nivå

Om du legger på noen kroner ekstra kan du få råd til Audio Technica ATH-M50. Fantastiske hodetelefoner til 1000 kr.

Audio Technica ATH-M50 | Lyd & Bilde

Audio Technica ATH-M50 Hodetelefoner med fantastisk lydkvalitet!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du liker trøkk, så er det et bra alternativ. Det er kopier av Beats By Dre. Beats'ene er bedre enn Fanny Wang. Men jeg sier ikke at FW er dårlige for det. Har selv hørt de, og det går an å plugge på et ekstra headsett hvis noen på siden av deg vil høre samtidlig. Det er jo ofte lurt på lange buss-reiser eller lignende. Selv har jeg JBL Reference 430 som jeg er fornøyd med. Kanskje ikke noe som man sammenligner med FW, men fungerer helt greit. Jeg vil helst be deg holde deg unna Denon sine billigere serier, er mye tull, og tåler ikke å bli kjørt litt hardere. Har også Denon AH-D510, tåler ingen ting. Men som sagt, FW er utrolig artig å høre på!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man skal vurdere fanny wang on-ear på lydkvalitet er de ikke verdt papiret bruksanvisningen er skrevet på. Disse i likhet med beats-serien er peilet inn mot en målgruppe som verdsetter trendfaktoren like mye som lydformidlingen. Ikke at det er noe galt i det.

Jeg har hørt på FW on-ear og sammenlignet med AT M50 føltes det som at de sprutet gjørme inn i øregangene mine. Når det er sagt er de et solid steg opp i fra apple-ørepluggene.

Du må finne ut hva du ønsker av hodetelefonene. I den prisklassen får man ikke i både pose og sekk. Hvis jeg personlig var nødt til å velge mellom beats og FW ville jeg valgt beats. Jeg tror ikke FW kommer til å bli noen suksess, da de har kopiert hele formuttrykket sitt fra beats og skiller seg ikke nevneverdig fra de lydmessig.

Mitt tips: sørg for at du ikke har mer penger enn du har lyst til å bruke på bankkontoen og dra og hør!

Newcomer Kenneth1979 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å skyte inn min mening: Hvis Beats låter bedre enn Fanny, så ikke kjøp de..Beats låter horribelt..innestengt, grautete, unaturlig bass etc etc...
    Men de SER bra ut

AKG K518 bruker jeg selv på bussen. God lyd til prisen, litt stramme, de blir ukomfy etter en time, men koster ikke mer enn at du har råd til å miste/ødelegge et par...Tungdrevne, jeg bruker en Fiio 5 med min gamle sony mp3 spiller, funker greit på bussen og maaaaange ganger bedre enn beats til en tredjedel av prisen.

m2c

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vent heller noen uker, og kjøp B&W P3. Har bestilt disse selv, og er svært spent! De virker lovende!

Test: B&W P3 - "whathifi.com

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •