Trenger gode råd!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer geirjohnny sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger gode råd!

Jeg har et par Denon ah-d2000 hodetelefoner og har bestilt meg et par AKG Q701 også nå og trenger hjelp med forsterker. Har en Yulong dah1 markII og den fungerer egentlig ganske greit men bassen er litt spinkel så vurderer på å kjøpe ny forsterker. Har sedd litt på Little Dot MK V og Little Dot I+. Noen som har peiling på om disse kommer til å funke bra på disse hodetelefonene eller har noen andre anbefalinger av forsterker rundt denne prisklassen?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har to forslag som ligger en del over prisklassen.

Jeg har d2000 og en Nuforce HDP som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjøpte den etter å ha lest på diverse utenlandske forum om folk som var fornøyde med kombinasjonen.
    Q701 er vel samme som K701/702 som er kjent som tungdrevne, men HDPen gjør en god jobb med disse også, ifølge Srajan Ebaen(6moons)

Heed Canamp kommer alltid opp som en kandidat når noen spør etter forsterker til K70x. Mener å ha lest at den har god synergi med d2000 også

Jeg er selv ganske ny på head-fi området, alt dette leste jeg når jeg skulle kjøpe forsterker selv til d2000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •