Denon AH-D 310, PROBLEMER!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AH-D 310, PROBLEMER!

Hei.
    Jeg har et Denon AH-D 310 som jeg har hatt 3 ganger nå. Jeg er møkk lei av elendig kvalitet. Dette hadde jeg IKKE trodd om Denon da jeg kjøpte det, og har god erfaring med Denon fra før av. Ene klokke lager ikke lyd, og jeg har møkk lyst til å forlange pengene igjen for det. Noe ideer til hva jeg skal si, eller hva jeg skal gjøre for å få et nytt, eller få igjen pengene?
    Hvis noen vet dette, så hadde jeg satt STOR pris på om du/dere kunne ha hjulpet meg med det. Som sagt så er jeg MØKK lei av elendig Denon-kvalitet. :-)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Hei.
    Jeg har et Denon AH-D 310 som jeg har hatt 3 ganger nå. Jeg er møkk lei av elendig kvalitet. Dette hadde jeg IKKE trodd om Denon da jeg kjøpte det, og har god erfaring med Denon fra før av. Ene klokke lager ikke lyd, og jeg har møkk lyst til å forlange pengene igjen for det. Noe ideer til hva jeg skal si, eller hva jeg skal gjøre for å få et nytt, eller få igjen pengene?
    Hvis noen vet dette, så hadde jeg satt STOR pris på om du/dere kunne ha hjulpet meg med det. Som sagt så er jeg MØKK lei av elendig Denon-kvalitet. :-)
    Det er jo en økonomi modell, men at de skal ryke så lett er ikke bra. Ta kontakt med HIFIklubben du. Tipper du kan få tilbake pengene om det er tredje gang det skjer.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Det er jo en økonomi modell, men at de skal ryke så lett er ikke bra. Ta kontakt med HIFIklubben du. Tipper du kan få tilbake pengene om det er tredje gang det skjer.
    Det er billigste til Denon, ja. Jeg har sendt en mail, men har ikke fått noen tilbakemeldig enda. Det begynner å bli ganske irriterende dette nå, da jeg har hatt det samme 3 ganger. Får bare håpe på god service på HFK da.
    Takk for innspill.

Mvh
    ntd12tannoy.

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mye bedre å ta kontakt med utsalgsstedet før du henvender deg til internett for hjelp. Ofte er det bare en prat med selger som skal til for å løse problemet. Ta med deg klokkene inn, forklar enkelt hva som har skjedd, så får du nok nytt produkt/pengene igjen

En liten anbefaling fra meg er å kjøpe storebror til disse klokkene. (AHD-1100). De koster mer, men både lydkvaliteten og byggekvaliteten er av en annen verden. Kan klart anbefale disse! Er du heldig, trenger du bare å betale mellomlegget for å gå opp til disse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •