Nye hodetelefoner - hva skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye hodetelefoner - hva skal jeg velge?

Hei,

Ser meg ut noen nye hodetelefoner, da jeg synes Porta Pro spiller for mye rocka lyd. De gir for mye bass, og det går ut over hele lydbilde.

Har lest at AKG K 420 og Seenheiser PX100-II skal være gode for prisen? Men sliter med å velge hvilken jeg skal gå for. Noen skriver at Seenheiser spiller bedre, og noen skriver AKG spiller bedre.. Jeg er ute etter detaljert lyd, med fokus på detaljer, og ikke bare bass. Så, er det noen som har erfaring med noen av disse head-settene?

Er også åpen for forslag, hvis det er noen andre i denne prisklassen (500,-) så spiller bra.

EDIT: Er Denon AH-P372 noe å satse på?

Takker på forhånd. :wink:

Intermediate Monster1 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    763
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan hjelpe?

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monster1
    Hei,

Ser meg ut noen nye hodetelefoner, da jeg synes Porta Pro spiller for mye rocka lyd. De gir for mye bass, og det går ut over hele lydbilde.

Har lest at AKG K 420 og Seenheiser PX100-II skal være gode for prisen? Men sliter med å velge hvilken jeg skal gå for. Noen skriver at Seenheiser spiller bedre, og noen skriver AKG spiller bedre.. Jeg er ute etter detaljert lyd, med fokus på detaljer, og ikke bare bass. Så, er det noen som har erfaring med noen av disse head-settene?

Er også åpen for forslag, hvis det er noen andre i denne prisklassen (500,-) så spiller bra.

EDIT: Er Denon AH-P372 noe å satse på?

Takker på forhånd. :wink:
    Philips kommer med ett par nye serier som kan være verdt å sjekke ut. Philips Citiscape Downtown til ca 600 har fått mye skryt av innerfidelity og head-fi som mener at Philips hadde de mest spennende nyhetene på CES for kort tid siden.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akg518 er et veldig bra headset. det har et litt roligere lydbilde enn koss porta pro.
    Og lekker mindre lyd. ellers har jo shure veldig bra modeller til en billig penge :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •