Nytt in ear headsett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Nytt in ear headsett

Har lest alt for mye tester/annbefalinger osv, de fleste av disse er over et spekter på opp mot 10 år, så jeg blir usikker på hva som er det beste på markedet NÅ...

Jeg har nå 1 gen. bose in ear (den som var før ime2), men tror det er på tide å bytte de ut nå da jeg føler de ikke gir opp mot det som er på markedet nå.

Jeg har lest om dr.dre copper og lurer en del på de, men er som sagt usikker på hva som er det beste nå.
    Prismessigt er det ikke så nøye, men de skal stå til prisen (være verdt pengene).
    Jeg er 40, så hørselen er ikke lenger på topp, men vil alikevell få med meg det jeg kan8) .
    Av musikk, hører jeg på det meste, men det går vel for det meste i 80 talls heavy (ja, jeg vet jeg er gammeldags)...

Jeg spiller for det meste fra en iphone 4s, og muligens til tider film fra imac, men som sagt, hovedsakelig skal disse brukes til musikk fra iphone.

Jeg bruker de i åpent kontorlanskap, og i senga før jeg sovner (kona vil ikke høre noe, derfor in ear).

Håper dere kan hjelpe...

Newcomer Boyka sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    med Dr.Dre Copper mener du vel Monster Turbine Pro Copper?

Har erfaring av at Dr.Dre produktene IKKE er gode i det hele tatt, med mindre du liker masse bass, lite mellomtone og difuse diskant! Og er noe helt annet en Monster sin Turbine serie.

Men tror ikke du gjør mye feil med Pro Copper!

Vil uansett anbefale Shure SE535, desse har avtagbar ledning og på Ebay kan du oppgradere eller bytte ut ledningen, vis du ønsker det.

Bruker selv Klipsch Custom 3 mest, desse har en enorm dynamikk og passer all musikk veldig bra! Men desse er jo ikke å få tak i lenger :neutral:

Edit: Shure SE-535 | Lyd & Bilde link til test av Shure SE535!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Boyka
    med Dr.Dre Copper mener du vel Monster Turbine Pro Copper?
    Edit: Shure SE-535 | Lyd & Bilde link til test av Shure SE535!

Ja, selfølgelig jeg mente monster turbin pro copper, som sagt har jeg lest for mye tester, og ting går litt i bulter til hulter til tider.

Shure se-535 er notert og på "skal kikke på" listen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da er eneste forslaget de 2, ingen andre?
    Er det noen som har hørt på begge, Evt. Kan si hvilken som er best?
    Ser at på tester sier de at begge er best, men den ene må jo være bedre en den andre...
    Ser også at monster pro copper er billigst, så hvis de er like gode er jo den den rette å gå for...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøvd shure se535, og det er det beste jeg har hørt. Men de er langt over min prisklasse :cry:

I den prisklassen har man også Westone UM3X, som også har fått bra kritikk! En jeg kjenner mener at de kan bli litt for lyse i diskanten i forhold til se535.
    Ultimate Ears TrippleFi 10 er litt billigere, men skal ha ganske så bra lyd, men utifra div. forum på nett så er ikke alle helt fornøyd med byggekvalitet+ledning og at de ikke er like konfortable som shure og westone sine.
    Er en del info om ørepropper på head-fi.org
    Jeg hørte på et par (husker ikke hvilken utgave, men det kan jeg finne ut av) monster turbine, samtidig som se535. Turbine har en del bass, men på alt annet blir de slått av 535.

Konklusjonen er vel at du også kan sette opp westone um3x på kikkepå listen .

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av power_metal
    Jeg har prøvd shure se535, og det er det beste jeg har hørt. Men de er langt over min prisklasse :cry:

I den prisklassen har man også Westone UM3X, som også har fått bra kritikk! En jeg kjenner mener at de kan bli litt for lyse i diskanten i forhold til se535.
    Ultimate Ears TrippleFi 10 er litt billigere, men skal ha ganske så bra lyd, men utifra div. forum på nett så er ikke alle helt fornøyd med byggekvalitet+ledning og at de ikke er like konfortable som shure og westone sine.
    Er en del info om ørepropper på head-fi.org
    Jeg hørte på et par (husker ikke hvilken utgave, men det kan jeg finne ut av) monster turbine, samtidig som se535. Turbine har en del bass, men på alt annet blir de slått av 535.

Konklusjonen er vel at du også kan sette opp westone um3x på kikkepå listen .
    Takker for tipset med westone um3x, det jeg fant av omtale av de er at de er et billigere alternativ, men ikke helt i topp sjiktet og jeg finner de ikke for salg i Norge (rask søk), jeg har lest og spurt på en del utenlandske forum, og kommet frem til at jeg går for shure se-535, så nå er de bestilt.
    Håper bare de står til forventningene. 8)

Newcomer Boyka sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skriv gjerne noen ord her om hva du synes om dem! 8)

vis du vil ha en tøff kabel til dem så selges det også, denne koster ca 1800.- før frakt osv. om det har noe lydgevinst? tja.. jeg skal vertfall bestille en for å teste

ser jo gromt ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&W C5 Hodetelefon | Hi-Fi Klubben

Dette er klart det beste jeg har prøvd. Har disse og er kjempefornøyd. Noen liker ikke at de har mye bass....jeg liker det, og syntes ikke det er for mye, men akkuratt nok De har også fin mellomtone og litt roligere diskant. Så hvis dette høres ut som lyden "din" så løp å kjøp
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •