In-ear propper - trenger et sett - under 1000kr? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har du valgt high bitrate i spotify på mobilen? Hvis ikke så har du kun 96kbps og det er ganske dårlig. High bitrate gir 160kbps og det er det samme som standard bitrate på pc, high bitrate på pc er 320kbps...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp

I second DTX 100/101

Bruker MMX100 for øyeblikket (samme, bare med fjernkontroll)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alle de proppene silikon? Du kan jo prøve propper med skumgummi, som du klemmer inn før du putter dem i ørene, så utvider de seg etterpå. Kanskje den typen sitter bedre på deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av newman221
    Skal ikke være greit dette her. Nå i det siste har jeg begynt å irritere meg fordi de lett faller ut av ørene. Kabelen er litt stiv, så det hjelper ikke akkurat på å holde dem på plass.
    Var innom Hifiklubben på Grensen og testet utvalget de hadde der, og de eneste jeg likte der var DENON AH-C710. Tror jeg er sær og har rare ører... B&W C5 var grusomme. Ikke spesielt god lyd, og komfort var nesten fraværende. Bose IE2 derimot, de er komfortable.

Tror jeg bare holder meg til Beyerdynamic-proppene, så får jeg bare kose meg ekstra masse når jeg er hjemme med DT770 eller tar med meg QC15 på tur. 550kr var uansett veldig billig, så skal vel ikke klage så altfor høyt.

Og til deg som nevnte at DXT101 har mørk lyd: last ned biwavegen.exe. Den er ganske fin, der kan du sette på rosa støy (pink noice) over natta, tilogmed i intervaller. Jeg satt på 60 min intervaller med 20 min pause over en lang natt, og da jeg testet dem dagen etter var lyden klar og koselig. Ble faktisk veldig overrasket over at det hadde slik effekt.
    Har alle de proppene silikon? Du kan jo prøve propper med skumgummi, som du klemmer inn før du putter dem i ørene, så utvider de seg etterpå. Kanskje den typen sitter bedre på deg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •