Spørsmål om hodetelefoner og butikker.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål om hodetelefoner og butikker.

Hei. Har igrunn surfet lenge både her inne og på nettsiden med samme navn som kategorien vi er inne på nå. Tenkte eg skulle bli head-fi'er eg også siden eg lytter mye til musikk og nå vil eg ha kvalitet. Har tidligere kun brukt portapro kombinert med mobil/mp3.

Av musikk hører eg 50% hip hop mens resten er alt fra jazz, blues, rock og klasissk. Liker godt god bass men vil ha god og ren lyd til de andre musikk sjangere så en god allround hodetelefon er det eg er ute etter.

Har lest om både DT770, m50 men har igrunn blitt mer fristet av Hd 650 etter forskjellige omtaler eg har lest.

Forsterker er allerede kjøpt i usa (fiio E7+E9) og tenker det er en fin måte å starte denne hobbyen med.

Har nesten trykket på kjøp knappen når det gjelder HD 650 men ville først høre med folket. Hva tycks?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FishingBUDDY
    Forsterker er allerede kjøpt i usa (fiio E7+E9) og tenker det er en fin måte å starte denne hobbyen med.

Har nesten trykket på kjøp knappen når det gjelder HD 650 men ville først høre med folket. Hva tycks?
    Jeg kjenner ikke til hvor "kraftig" Fiio- komboen er, men HD650, som forøvrig er en hodetelefon som absolutt kan anbefales, trenger litt krefter for å vise sitt totale potensiale.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv såtidlig som i går trykket på "kjøp-knappen" på ett par Beyer DT770 32 ohm, og en Cmoy bærbar forsterker fra e-bay. Gleder meg som en unge!

Vil bare opplyse om at det var 19% avslag på DT770 32 Ohm på Komplett i går, som senker prisen til rundt 1000 kr fra 1300-1400 før!

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FishingBUDDY
    ...
    HD 650 er en åpen konstruksjon mens DT770 Pro og ATH-M50 er lukkede. Hvis du trenger noen form for isolasjon eller lite lydlekkasje bør du velge en lukket hodetelefon.

Når det kommer til lydkvalitet er HD 650 minst en klasse opp fra DT770 Pro og ATH-M50.

Newcomer BleaK sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bar1
    HD 650 er en åpen konstruksjon mens DT770 Pro og ATH-M50 er lukkede. Hvis du trenger noen form for isolasjon eller lite lydlekkasje bør du velge en lukket hodetelefon.

Når det kommer til lydkvalitet er HD 650 minst en klasse opp fra DT770 Pro og ATH-M50.
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da går eg for HD650 siden den skal brukes inne der ingen kommer til å klage.
    Trolig går eg for en av de andre til bærebar bruk.

Takk for hjelpen folkens.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •