Beste hodetelefon med støykansellering? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ldynamic
    Tror PSB m4u 2 er en veldig god støyisolerende hodetelefon. Den har aktiv drift og kan også brukes uten forsterker i passiv modus.
    Disse er iallefall på min ønskeliste. Har fått god kritikk hos "lyd og bilde"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brille83
    Disse er iallefall på min ønskeliste. Har fått god kritikk hos "lyd og bilde"
    De får god kritikk av meg også:-D Jeg valgte disse etter en sammenligning med Bose QC15.
    Best støydemping på Bose, mens den var ok på PSB. Lyden derimot var i en helt annen liga på PSB, mye bedre på alle måter etter min smak. Med støydemping påslått og musikk på hører jeg ingenting til omgivelsene.
    En annen fordel er at de slipper ut mye mindre lyd enn Bose. Veldig viktig for meg at ikke sidemannen på toget forstyrres av musikken jeg spiller. Komfortmessig syns jeg også at Bose trykket mer på ørene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Tromsø
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Bose qc15 i mange år, kjøpte de med en gang de kom på markedet på ebay til under halv pris av det man vanligvis koster i Norge. Til den prisen så har jeg ikke angret et sekund siden jeg reiser mye og har endel utstyr(pcer/NAS) på kontoret hjemme som bråker endel.

Har senere fått disse på jobb også, og i åpent landskap er de en "lifesaver", dog er ikke lydkvaliteten i nærheten av det du får i en rein hifi klokke til 1500++, men støydempinga og lyd-signaturen gjør det likevel til en trivelig affære, de er også vanvittig deilige å ha på time etter time. Hjemme kjører jeg de via low funksjonen siden jeg kjører de på en Denon amp. fra pcen. Da låter de mye bedre og bassen blir flere hakk strammere enn fra små enheter som iphone med high settingen på, dog er det jo lav lyd vs høy lyd.

Som endel over sier så er de tydeligvis konstruert for å slippe gjennom frekvensområdet til stemmer bedre enn andre områder, dette er kjekt når man er på farten siden man da har en mulighet for å snappe opp at noen prøver å snakke/rope til deg, men det gjør at man nesten må ha litt lyd på hele tiden for å være helt i den stille sonen. Dog hører man jo litt motfasestøy når man ikke har lyd på, ikke sånn at det er noe spesielt irriterende, men den merkes om man enda har fullt frekvensområde intakt.

Om man bruker headsettmicen som følger med så syns jeg denne tar opp litt vel mye av ting som skjer rundt deg, man får forresten qc15 titt og ofte på komplett sine tilbud til 1995-2500.
    Bilde: Benq w1300 + 108" motorisert lerret. Samsung 7705 63" 3d Plasma| LYD: Onkyo TX-NR3009B, Klipsch RF82 mk1 + Def. tech 2500 center, Sw: XTZ Cinema 3, SVS SB13 Ultra, Earthquake cl-8, 1x Tactile Transducer, Svs SSS-01 surround| Annet: Samsung 6900 bluray spiller.
    Anlegg på kontoret: Audio Pro Black Pearl + Def. Technology SC Reference, + Denon 1908.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •