Anbefaling av hodetelefoner - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile .

Hei

Jeg har Denon AH-D310, JBL Reference 430 og helt vanlige Samsung ørepropper. JBL har bassen, å støyer egentlig ikke noe særlig, bare når det er høyt volum. Denon' headsettet mitt sitter rundt øret, å det gjør til at det ikke støyer så fælt. Det gjør ikke JBL, JBL ligger på øret. Jeg hadde anbefalt Denon eller Bose. Hvis du vil ha Headsett til økonomiklassen\penger spart, hadde jeg sannsynlig gått for JBL, da den har bassen å i noen tilfeller fin lyd, men Denon derrimot, enda bedre, de støyer mindre, å de er veldig behagelig å ha på. Jeg startet med Ørepropper fra Nokia, å var jo godt fornøyd med det, helt til jeg fant ut aty det finnes bedre lyd... Jeg har også Nokia idag, å synes det spiller helt greit egentlig. Ikke noe dypbass men, de er helt greie. Jeg hadde anbefalt Bose eller Denon til den prisen, du er heldig om du finner det største til Bose til 1000lappen eller noen kroner ekstra som er brukt. Hvis du sikter bare ettet bass, så finner du helt garantert DJ Dre, Beats til litt over 1000lappen.

Lykke til, mvh Tannoysaturn.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    QC15? Hvorfor vil han ha med støyreduksjon?
    Hehe, han bare funderte på disse, men ikke noe eksakt alternativ. Men alle forslag mottas med takk. Ser det ligger et par Denon på torget nå. Fattern ble litt interesert i dem, men han ville høre dem føre han kjøpte. Byr han 3 for dem, får han dem sikkert til den prisen om ingen andre har bydd. Nå har ikke jeg greie på headsett sånn generelt. Nettop derfor jeg kommer innom her å gnåler litt

Newcomer JonBU sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må de være lukkede i det heletatt?

Grado hodetelefoner og Pink Floyd går jo som hånd i hanske :-D

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JonBU
    Må de være lukkede i det heletatt?

Grado hodetelefoner og Pink Floyd går jo som hånd i hanske :-D
    Grado har jeg hørt mye godt om, så det kan jo være en mulighet. Link, evt pris? Og evt hvor en kan få hørt disse. Fattern bruker en litt spesiell forsterker til hodetelefoner, som går på batteri av alle ting, men denne lille saken gjør utrolig mye. Ble faktisk overrasket selv

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grado låter knall, men problemet er at de støyer mye siden det er ett åpent design. Ville heller ha sjekket ut de nevntem på brukten for Beyer og Denon. Kanskje Klipsch også kan være noe? De har jo klokker sertifisert for Iphone, og er garantert også for Android på trappene
    |

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Grado har jeg hørt mye godt om, så det kan jo være en mulighet. Link, evt pris? Og evt hvor en kan få hørt disse. Fattern bruker en litt spesiell forsterker til hodetelefoner, som går på batteri av alle ting, men denne lille saken gjør utrolig mye. Ble faktisk overrasket selv
    Grado har de på oslo hifi center og stereofil i Oslo. Kan testes der!

Hva med f.eks. et par Grado SR125i til 2500,-? Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Grado SR125i

Det stemmer at disse lekker ut mer lyd en et par lukkede hodetelefoner slik som Denon, men hvor streng kan egentlig moren din være mot faren din?

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer at disse lekker ut mer lyd en et par lukkede hodetelefoner slik som Denon, men hvor streng kan egentlig moren din være mot faren din?
    Endelig er den her............

på side 2534 står det:
    kvinner kan til enhver tid sette begrensinger på hva hun ønsker å høre og hvordan hun ønsker å oppfatte det hun hører........

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Endelig er den her............

på side 2534 står det:
    kvinner kan til enhver tid sette begrensinger på hva hun ønsker å høre og hvordan hun ønsker å oppfatte det hun hører........
    Å ja, selfølgelig! I stand corrected......

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grado har de på oslo hifi center og stereofil i Oslo. Kan testes der!

Hva med f.eks. et par Grado SR125i til 2500,-? Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Grado SR125i

Han er ikke medlem her på forumet, men han følger med på tråden, men skal få han til å sjekke tester og div, og kanskje få dratt han med til Oslo neste helg på en lytterunde! :-) Takker for innpill til en stakkar(meg) som ikke eier peiling på headfi

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fattern kjøpte de Denon på torget! Håper han blir fornøyd! :-D Skal selvfølgelig lytte til settet jeg også :-D Can't wait! :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •