Jeg har nylig kommet tilbake fra et studieopphold i Moskva og ble møtt med at mitt Sennheiser HDR 140 headset fungerte første gang jeg forsøkte å sette det på. De velkjente lydene kom ut og det funket.

Neste gang jeg forsøkte å bruke de kom det ingen lyd når jeg slo på og ingen lyd når jeg plugget de inn i forsterkeren. Jeg tenkte derfor at det var mangel på lading og satt headsettet til lading. Etter lading over natten sto fortsatt ladelyset på og samme gjorde det senere på dagen. I mitt tilfelle betyr dette at headsettet ikke er ferdigladet. Når det normalt er ferdigladet blinker ladelyset som om det forsøker å lade litt mer, men blir møtt med fulladning.

Etter å ha prøvd dette gjennom jula får jeg fortsatt ikke headsettet til å fungere. Jeg har forsøkt andre batterier, dog med høyere Ah-nivå (Amperetimer). Alt uten hell. Det virker som om det er headsettet og ikke ladestasjonen det er noe galt med for ladestasjonen fungerer som normalt når jeg kobler den til anlegget osv. Dette er da mitt siste stopp før jeg stikker tilbake til butikken jeg kjøpte det hos for 5 år siden for å hører hva de har å si.

Noen som kan hjelpe?