Monster turbine ørepropper! bra/dårlig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Monster turbine ørepropper! bra/dårlig?

Heey. ettersom mine beats solo HD knakk på begge sidene av headsettet. så har jeg valgt å kjøpe noe nytt.
    Valgte da disse Monster® Turbine™ Pro Copper Professional In-Ear Speakers™ , altså Monster turbine pro copper. fordi jeg fikk dem jævla billig! har en jeg kjenner som ikke skulle ha dem alikevell. så får dem for 500 kr ubrukt. de er jo satt til 400 dollar på hjemmesiden...
    men det jeg lurer på , er om noen her inne har noen erfaringer med monster turbine ørepropper?? dårlige er gode opplevelser, vil ha noen anbefalinger :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    270
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skal være svært gode, rett og slett. Mye mer anerkjente av sære head-fi entusiaster enn Beats, for eksempel.

Lyden skal være detaljert og med svært potent bass, selv om det ikke er snakk om noe dre-hyping av bassen.

Synes det høres ut som om du har gjort et godt kjøp, og du blir sikkert fornøyd med nye plugger. Gratulerer!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal være bra ja. Har fått gode kritikker i bl.a. Hjemmekino. Synd de ikke leveres med handsfree funksjonalitet...

Forøvrig hører du vel selv om de er gode eller ikke ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For kr 500 er de et røverkjøp men.. det florerer av kinakopier som er mye dårligere enn orginalen. Sjekk at det er en orginal.

Newcomer Nick-Andre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 500 kroner er dette et meget godt kjøp! Eneste negativt med disse er at de ikke har mulighet for å bytte ut kabelen.

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra HP/beats til Monster cables, useriøse firma. Monster fornyet ikke kontrakten med dr.dre da det var uenigheter om hvem som faktisk bidro. Ingeniørene deres forlot selskapet og startet sitt eget, forøvrig uten fantasipriser. HP trakk seg før alle andre, ingen hype eller etterapning i verden kan selge laptoper for dem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •