Hodetelefoner til film

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hodetelefoner til film

Jeg er ute etter hodetelefoner som hovedsakelig brukes til film, og litt til spill, men har ikke behov for mic. Det er ikke alltid det passer like bra å bruke høyttalerne.

Prisklassen jeg så for meg er rundt 1500 kr. Jeg er ikke helt fastlåst når det gjelder summen, kan gå litt opp ved behov.

Det hadde også vært flott hvis jeg kunne byttet ut ledningen mellom en lang og kort.

Jeg har lest litt rundt omkring, og ser at det anbefales å skaffe seg en hodetelefonforsterker. Ser for meg at jeg etter hvert går til innkjøp av dette.

Fant en test av Shure SRH940 hos Lyd og Bilde, og virker som de kan være det jeg er ute etter. Eventuelt Shure SRH840. Er det verdt å betale 600 kr ekstra for 940 i stedet for 840?

Jeg setter pris på alle tips!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThunderDevil
    Jeg er ute etter hodetelefoner som hovedsakelig brukes til film og spill. Det er ikke alltid det passer like bra å bruke høyttalerne.

Prisklassen jeg så for meg er rundt 1500 kr. Jeg er ikke helt fastlåst når det gjelder summen, kan gå litt opp ved behov.

Det hadde også vært flott hvis jeg kunne byttet ut ledningen mellom en lang og kort.

Jeg har lest litt rundt omkring, og ser at det anbefales å skaffe seg en hodetelefonforsterker. Ser for meg at jeg etter hvert går til innkjøp av dette.

Jeg setter pris på alle tips!
    Jeg bruker Astro A40 til spill, og det fungerer gull. Aldri sett film med de, men regner med at det er bra der også. Tritton har også noen det kan være verdt å se på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte å skrive at jeg ikke har behov for mic, men takk for tipset allikevel

Jeg spiller bare single player-spill, for eksempel Skyrim og Assassins Creed.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •