B&W C5 fort ødelagt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W C5 fort ødelagt.

Jeg gikk til innkjøp av B&W C5 earplugs, og de ble ødelagt samme kveld etter rolig lytting på musikk. Gutta på Hifiklubben var greie og ga meg en ny. Og nå har det skjedd igjen. Under 10 timer lytting måtte til for å ødelegge disse og.

Er det flere som har opplevd dette? Eller er det bare jeg som er ekstremt uheldig?

Det som skjer er at høyre plug gir lyd når den selv måtte ønske det. I det ene øyeblikket høres den sprengt ut, i det andre funker den, og i det tredje gir den ingen lyd. Slik holder den på.
    Hver gang jeg putter den i øret eller rører på den i øret så slutter den å gi lyd. Bare jeg er nær den faktisk. Det har ikke noe med ledningen da den kan bøyes og røres uten at det påvirker lyden. Det er når selve elementet blir flyttet i øret at ting skjer :/

Newcomer Nick-Andre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det høres ut som dårlig kontakt. For min del har jeg aldri eid disse, men har hatt tilsvarende problem med andre propper. Kjøpte noen Sennheiser CX 400 her om dagen. De funket helt bra frem til jeg prøve å justere volumet via den "innebygde" reaistoren. Da ble lyden borte. Sendte Mail til dustin hvor jeg kjøpte disse, å nye ble sendt Så jeg tror, at du har vært meget uheldig..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •