Klipsch Mode M40

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch Mode M40

Noen som besitter info om når disse vil bli mulig å få kjøpe i Norge? Gjerne også om de vanlige Klipsch forhandlerne vil selge, evt hvis ikke - hvor vil de trolig bli å få kjøpt? Om noen vet en trolig pris, eller har hørt gode/dårlige ting om disse ta gjerne med det også!

I mitt tilfelle vil de mest bli brukt på reiser, bærbar musikk, noe PC og musikk i heimen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at det Klipsch image one kun var å finne på pc/elektronikk butikker da det ble lansert for første gang, kan jeg egentlig ikke se at Mode blir å finne hos Klipsch forhandlere, Men man vet jo aldri, Mode er kanskje noe mer HIFI relatert.

Har sett en pris på 349 dollar(om man skal tro alt en leser på nettet). Vil tippe at en pris et sted mellom 2000 og 3000,- vil være reelt, dersom 349 dollar er den faktiske prisen . Som i mine øyne er en god pris, selv om billigere hadde vært bedre.

Er veldig interessert et gjennomgående anmeldelse dersom du har planer om et kjøp.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NBerg
    I og med at det Klipsch image one kun var å finne på pc/elektronikk butikker da det ble lansert for første gang, kan jeg egentlig ikke se at Mode blir å finne hos Klipsch forhandlere, Men man vet jo aldri, Mode er kanskje noe mer HIFI relatert.

Har sett en pris på 349 dollar(om man skal tro alt en leser på nettet). Vil tippe at en pris et sted mellom 2000 og 3000,- vil være reelt, dersom 349 dollar er den faktiske prisen . Som i mine øyne er en god pris, selv om billigere hadde vært bedre.

Er veldig interessert et gjennomgående anmeldelse dersom du har planer om et kjøp.
    Straks de kommer blir de nok kjøpt. Veldig spent på klipsch rett på øra, og de virker perfekt ettersom man fortsatt kan bruke de (uten noice cancelling) når de er tomme for batteri. (noe feks beats ikke kan)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A few quick facts: full over the ear design, 45 hours active noise canceling on a single AAA battery, and you can use them passively with ANC turned off/no batteries.

Info fra Klipsch. Vil ha disse!!

Newcomer Munty sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også planer om å kjøpe Mode M40. De ser veldig lekre ut og så er det jo aktiv støyreduksjon. Jeg har hatt Klipsch sitt Image One-headset i flere måneder og det er virkelig ett fantastisk headset. Noen peiling på dato for slipp?

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seså. Det skulle ikke mer til enn ett par søk på Google. Ifølge Amazon.co.uk (man kan forhåndsbestille nå) så slippes M40 den 30. oktober.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Munty
    Seså. Det skulle ikke mer til enn ett par søk på Google. Ifølge Amazon.co.uk (man kan forhåndsbestille nå) så slippes M40 den 30. oktober.
    Vente spent selv, men hvilke forhandlere bør sjekkes rundt den tid?

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Vente spent selv, men hvilke forhandlere bør sjekkes rundt den tid?
    Jeg har helt glemt disse hodetelefonene i en stund nå, og i går tenkte jeg at det var på tide å bestille. Men jeg kan ikke se noe sted at det er blitt sluppet ennå. Har Googlet en del, og funnet kun en norsk nettbutikk (bare halvveis norsk) som selger det. Og den nettbutikken ser ganske "jalla" ut. Noen erfaring med den butikken, og når headsettet faktisk blir sluppet?

Klipsch Mode 40 Headphone #M40 - EXPANSYS Norway

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Munty
    Jeg har helt glemt disse hodetelefonene i en stund nå, og i går tenkte jeg at det var på tide å bestille. Men jeg kan ikke se noe sted at det er blitt sluppet ennå. Har Googlet en del, og funnet kun en norsk nettbutikk (bare halvveis norsk) som selger det. Og den nettbutikken ser ganske "jalla" ut. Noen erfaring med den butikken, og når headsettet faktisk blir sluppet?

Klipsch Mode 40 Headphone #M40 - EXPANSYS Norway
    Ifølge klipsch på facebook blir forhåndsbestillingene startet levering nå. Finner dog ikke noe plass å kjøpe selv...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at Dustin Home fører Klipsch men kan ikke se at de har Mode 40. mulig du kan høre om de kan ta dem inn for salg.

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med butikken jeg linket til? Er det legit? Jeg har aldri hørt om den før.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expansys er en stor nettbutikk er bla den som har deler til HTC for hele Europa.

Dustin Home har Mode M40 til 2299,-

KLIPSCH MODE M40 NC

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet denne?
    Prøvde å finne butikk i usa som selger disse men finner ingen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er akkurat på vei ut butikkene ser det ut til, fant første unboxing i går.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått tak i disse hodetelefonene?? Vurderer om jeg skal bestille de fra dustin, men er litt dumt å gjør et bomkjøp dersom lyden ikke er så god Resten ser jo awesome ut

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger ett par korte tilbakemeldinger fra folk som har testet disse, og ingen av de er av positiv karakter. Flere mener at den aktive støykanselleringen er en vits, at det låter som Dr Beats Solo (grøss) og er for tungt.

Avventer til neste år når både flere tester dukker opp og PSB sitt som også har innebygget forsterker. De få som har fått høre PSB sitt mener det låter sykt bra og har kanonbra komfort. Sjefen sjøl i PSB har bla brukt det 12 timer non-stop på flytur.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JoonGoii
    Det ligger ett par korte tilbakemeldinger fra folk som har testet disse, og ingen av de er av positiv karakter. Flere mener at den aktive støykanselleringen er en vits, at det låter som Dr Beats Solo (grøss) og er for tungt.

Avventer til neste år når både flere tester dukker opp og PSB sitt som også har innebygget forsterker. De få som har fått høre PSB sitt mener det låter sykt bra og har kanonbra komfort. Sjefen sjøl i PSB har bla brukt det 12 timer non-stop på flytur.
    Så mye som beats sellger er det nok mange som ikke grøsser! Selv om de ikke er for alle. Selv har jeg et par beats PRO, som er mye bedre enn sine søsken, men som er litt tunge i lengden! Får vente å se hva markedet mener om mode m40!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Eier Klipsch M40

Hei,

Kjøpte Klipsch M40 like før jul i USA. Fornøyd med lyden, men de er for trange for meg. Vurderer å selge. Brukt 6-7 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mapdaddy
    Skulle akkurat til å legge ut sjæl. Har bestilt, noen som veit åssen de er i forhold til Beat by Dr.Dre Solo?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •