Audez'e LCD-2 og LCD-3 - En head-fi evolusjon og revolusjon - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 148 av 148
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Auuu

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kopfhörer
    Jeg er allerede i dialog med support hos Audez'e. Jeg er andre eier, men de (den?) ble opprinnelig kjøpt april 2011. Tre første tall er 5-3-1. Den eneste trøsten i elendigheten er jo den "spenningen" du nevner.
    Utifra kjøpstidspunkt OG serienummeret er dette mest sannsynlig ikke en rev. 1 (s/n 569xxx), men rev. 2 (531xxx) fra akkurat den produksjonsbatch (medio april - ultimo mai) som det har vært problemer med. Det er ikke nødvendigvis en sammenheng mellom s/n og revisjonsnummer i den perioden, men det gir nå i allefall en indikasjon.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @ Kopfhörer: Hvordan endte denne saken?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LCD-3 + Sieveking Omega Stand + Aftermarketkabel fra Q:

Audez'e LCD-2 og LCD-3 - En head-fi evolusjon og revolusjon-_mg_2499-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    @ Kopfhörer: Hvordan endte denne saken?
    I lagmannsretten ... neida. Status per nå:

Sendingen er ferdig behandlet for eksport

09.05.2012 18:31, 0024 OSLO
    TTT - ting tar tid.

Jeg er for øvrig litt småskuffet over at Audez'e ikke var villig til å dekke fraktomkostningene begge veier, da det ikke er videre billig å sende en pakke på 2,3 kg til CA, USA.

Addendum: Etter at mine kjære Sony MDR-ZX700 "tok kvelden" (les: venstre driver ble nonfunksjonell OG nettbutikken gitt konkurs mens hodetelefonen var inne for reparasjon/utbedring) sitter jeg bare igjen med Denon AH-D2000, men det er i bunn og grunn ikke så verst selskap i en tynget stund som dette.

Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg fikk LCD-3 for snart 2 uker siden og er bra fornøyd med den. Mye bedre lyd enn mitt forrige headset, Beyerdynamic DT 770 32 ohms. Men, dessverre slår Beyerdynamic Audeze i komfor

Jeg syns Beyerdynamic sine puter og bøyle er en del mer komfortabel enn på Audeze sin. LCD-3 har blitt perfekt visst de hadde brukt Beyerdynamic sine puter og bøyle, dumt, men må ta mer hvile pauser med LCD-3 enn Beyerdynamic.

LCD-3 er koblet til Violectric HPA V200 som passer perfekt. Jeg var mindre fornøyd med 6.3mm kabelen som følgte med, så jeg kjøpte en Q-audio cable som jeg venter skal bli sendt ut. Så mange likte den og anbefalte den på Head-Fi forumet, så den måtte testes.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De sier at det først er når man skal bruke reklamasjonsretten at man ser hvor god kundeservice et selskap har. Audez'e har i alle fall bestått prøven med glans.

Det fine været her på Vestlandet gjorde at postmannen/-damen fra Bring latet som ingen var hjemme i huset i dag (på tross av at undertegnede og ytterligere ett individ faktisk var til stede) og dumpet fra seg pakken på det lokale postkontor. Den lille irritasjonen dette, sammen med den til dels uutholdelige varmen, skapte ble fort overskygget da mine kjære LCD-2 var tilbake i min besittelse og av at Audez'e hadde lagt ved et sett nye øreputer som plaster på såret (regner med at det var deres hensikt).

LCD-2-en er visuelt helt identisk med den jeg sendte fra meg og S/N er også likt. Fungerende hodetelefon kombinert med svært god kommunikasjon per e-post/svarsystem på Audez'e sitt nettsted og det en vel må regne som hurtig reparasjon (var i L.A. kun i overkant av ett døgn) gjør at jeg nå er en svært fornøyd (og overopphetet) hodetelefonfanatiker.

Det eneste som kan ødelegge nå, bortsett fra nytt havari, er en regning fra Tollvesenet.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audeze har en morsom konkurranse på gang.

Design a T-shirt for Audeze

Jeg sitter selvsagt med vinneren:

Smile! by Morten Teinum

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •