HeadFi, tråden om hodetelefoner - forsterkere - kombinasjoner og synspunkt - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 53 av 132 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 2621
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vedr. 242 vs 272 var det slik jeg hadde forstått det også på ulike fora. Det var også grunnen til at jeg kjøpte 242 i sin tid. Personlig må jeg si at denne modellen er en av de beste kjøpene fra AKG, spesielt nå når man får dem ny til 800,-. Har ikke sagt at de hadde godt bunndrag, bare at brukeren som stilte spørsmålet om hvilke alternativer som anbefales i prisområde ønsket relativt godt bunndrag - da helst i kombinasjon med åpent toppregister. Dog, de går dypt nok til at man ikke legger nevneverdig merke til det ved lytting til musikk. De har også en herlig pondus i bassområdet som gjør det riktig moro å lytte til dem. Mellomtone- og diskantgjengivelsen synes jeg også er meget bra, og til 800kr er det pent lite konkurranse mht ren lydkvalitet og komfort.

Ja, mener DT770 Pro 32ohms utgave. 80/250/600ohms blir litt vel tungdrevent for bærbar bruk. Er relativt lav følsomhet på disse. 32ohms utgaven går akkurat bra på portabelt utstyr. Personlig synes jeg DT770 blir for overdreven i bassområdet og nasal i diskantområdet. Smakssak, i know, så dette er opp til en hver å vurdere. Dog, til 1400,- er de et meget godt kjøp!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cruze
    Hehe, blir nok denne ja
    Men TV står først på lista, så tar til neste lønning :-D

Er det noe poeng å bytte rør med en gang? Har lest at standard rørene er overraskende gode. Stemmer det?
    Jeg kjøpte den med de oppgraderte rørene. Så jeg har ikke hørt standard rørene. Men oppgraderingen var veldig gode.

Newcomer Cruze sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maniax
    Jeg kjøpte den med de oppgraderte rørene. Så jeg har ikke hørt standard rørene. Men oppgraderingen var veldig gode.
    Vel, jeg kommer nok bare til å bestille med original rør, slik at når jeg kanskje er smålei lyden, så skal jeg tuberolle :-D

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke hodetelefoner gir best/mest bass for 3500 Kroner eller under?

Jeg blir så gira på Beyerdynamic DT770..
    Men jeg har AKG K702 hodetelefoner. Det skal visst være noe av de beste hodetelefonene på markedet men jeg er bare ikke fornøyd med de.

Bassen eksisterer bare ikke. Det gjør at party, pop (med bass), RNB (som har god bass), Trance, Dubstep, DNB, House og andre sjangre blir ikke bra å høre på... Til og med når jeg hører på coldplay føler jeg en mangel av bass, kontra spillinga på mine B&W DM 685. Men alt annet er av høy kvalitet..

Så når jeg bruker øreklokkene mine hører jeg på musikk som ikke har noesomhelst bass f.eks Chris Medina - What are Words og andre...

Lytta litt på Denon AH-D5000 men de er alt for dyre for meg uansett. Denon er kjent for veldig god bass, og det hadde de helt klart.

---------------------------------------------

Med det sagt så tviler jeg på at jeg har spilt inn mine K702 (kan ikke ha vært brukt i over 300 timer) og har heller ingen DAC/forsterker...

Jeg MÅ ha mer bass en det jeg får nå... Film klarer jeg heller ikke å se på, hvis den inneholder action. Jeg kommer bare til å savne den store effektbassen jeg får av KEF subben.

Vet ikke om innspilling + John Blue Hydra eventuelt LittleDot MK III eventuelt Schiit Lyr kan redde meg...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Hvilke hodetelefoner gir best/mest bass for 3500

Lytta litt på Denon AH-D5000 men de er alt for dyre for meg uansett. Denon er kjent for veldig god bass, og det hadde de helt klart.
    Hva med Denon AH-D2000 da?

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kopfhörer
    Hva med Denon AH-D2000 da?

Jeg må tenke litt.

Beyerdynamic DT770 og kose meg med pengene til overs...

Eller

Denon AH-D2000 vs DT880?

ELLER:

Skaffe forsterker/DAC til K702 og håpe at etter innspillinga så har bassen 3 dobblet seg.........

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det siste alternativer der blir med håpet hehe. 702 er og blir fortsatt 702. Ville kikket på D2000 hvis du ønsker å investere i en hodetelefon til rundt den prisen, alternativt AKG K550 når den kommer nå. Andre alternativet div med hodetelefon + amp til samme pris er jo også et godt alternativ, men det blir en vurderingssak du må ta standpunkt til. Kan varmt anbefale D2000, har selv eid disse tidligere.

Edit: DT880 er også et godt alternativ, men denne er langt mer lineær i gjengivelsen. Sånn sett får man gjerne en mer korrekt hodetelefon, men hva du liker best av de to alternativene er vanskelig for utenforstående å si da alle har sine preferanser.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har laget et skikkelig amatør graf for dere som forklarer min situasjon. Håper alle kan forstå! (JEG VET DEN ER LITT RETARDED)

Brukt farge kode og bokstaver...

Og dette er Logitech G35 headsett innstillinger. Her kan jeg stille om på bassen. Det er 5 hakk men du kan godt si det går fra 0-100 på bass nivå.

Når jeg brukte headsettet her, hadde jeg selvfølgelig bassen skrudd opp på max.

A = Desidert og absolutt beste bassen jeg har opplevd

B = Bassen fra russebilen jeg har kjøpt. Med 4 15" dynabel og 8 * 2000W forsterkere...

C = Bassen fra faren mins oppsett... Langt dyrer og finere en min for å si det sånn...

D = KEF subben i kino anlegget mitt

E = Denon AH-D5000 klokker som jeg har hørt på HFK med en ganske plain forsterker

F = Mine B&W DM 685 høyttalere som har overraskende god bass.

G = Minste kravet for hodetelefon bass for meg. Vil IKKE ha mindre bass en dette... Skal FORLANGE at dyre klokker skal matche entry level 'billige' bokhylle høyttalere fra "kjedelige"? B&W.

H = Her er Logitech G35 headsett når bassen er satt på max. Om ikke Det er mulig å slå bassen her vil jeg i hvertfall matche den. Jeg liker AKG K702 langt bedre enn disse, men skulle ønske AKG hadde like mye, eller faktisk, langt mer bass. BASS ER IKKE ALT MEN MANN SKAL JO IKKE FJERNE HELE GREIEA HELLER DA!!!

I = en standard billig PC sub woofer fra f.eks logitech, creative, osv..

J = Her havner AKG K702 etter 3 måneders bruk med noen innspillings timer, eneste av elektronikk er AVR 1911. Cirka halvparten av det G35 headsetet gir, og en 1/3 eller 1/4 eller 1/5 eller 1/6 av det mine høyttalere, sub woofer, bil anlegg og drømme kino/anlegget gir meg.

K = Vanlig Apple hodetelefoner / veldig billige sony hodetelefoner

L = TV høyttaler, PC høyttaler, osv..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor tror dere K702 kan havne etter DAC/forsterker er kjøpt inn og helt innspilt?

Hvor havner AH-D2000, DT770 osv... ? Fra en skala fra tv høyttaler bass til KEF 3005KHT sub woofer er bassen fra AKG nærmere TV høyttaler nivået enn KEF subben. Noe som er helt feil????

Eneste grunnen til at de ikke har blitt levert er fordi jeg stoler på andre som sier at lyden rett ut av boksen er langt i fra lyden som du får etter den er innspilt + det med forsterker... osv..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker som om du er fokusert på basskvantitet. Sånn sett kommer 701/702 til kort for mange. Da er nok Denon sin D-serie eller Beyerdynamic DT770 veien å gå for deg. Tror det blir vanskelig å oppdrive noen hodetelefoner som har mer basskvantitet enn disse

DAC/forsterker utfører ikke mirakler slik at konstruksjonene plutselig yter det helt vanvittige av det allerede eksisterende. En god amp/dac anbefales dog for å drive 'fonene godt og slik at ampen blir matet med godt prosessert materiale. Hvor mye man vil legge i det blir opp til en hver. Hvor DT770/D2000 vil ende opp på skalaen din er ikke lett å si, men iallfall på nivå med D5000 når det gjelder kvantitet.

Til 1400,- er jo DT770 veldig mye god 'fon for pengene. Ta gjerne en lytt til begge om du har mulighet. Slik det er nå koster D2000 det dobbelte av DT770.

Edit: Forøvrig fin skala

Vedlagt bilde sammenlikner frekvensrespons på dt770, d2000 og 702.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når dt770pro nevnes kan jeg meddele at de går vildt dypt. Jeg hadde 80ohms utgaven og det fungerte helt fint med min ipod 5g. Det skal også nevnes at de ikke er av den mest nøytale sorten og har sine svakheter på andre områder. Akg 701/702 kan du bare kaste om de bare skal brukes til bass tung musikk, tror heller ikke de blir voldsomt mye mer bass med med en dedikert forsterker. De fungerer dog utrolig fint med annen musikk som ikke er så avhengig av sub-bass. Jeg leste en anbefaling av audio-technica Ath-m 50. Disse hodetelefonene skulle ha en fantastisk dypbass og være temmelig balanserte, mye for pengene. Med litt eq kan disse hodetelefonene bli enda bedre. Sikler faktisk litt etter et par selv.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Det virker som om du er fokusert på basskvantitet. Sånn sett kommer 701/702 til kort for mange. Da er nok Denon sin D-serie eller Beyerdynamic DT770 veien å gå for deg. Tror det blir vanskelig å oppdrive noen hodetelefoner som har mer basskvantitet enn disse

DAC/forsterker utfører ikke mirakler slik at konstruksjonene plutselig yter det helt vanvittige av det allerede eksisterende. En god amp/dac anbefales dog for å drive 'fonene godt og slik at ampen blir matet med godt prosessert materiale. Hvor mye man vil legge i det blir opp til en hver. Hvor DT770/D2000 vil ende opp på skalaen din er ikke lett å si, men iallfall på nivå med D5000 når det gjelder kvantitet.

Til 1400,- er jo DT770 veldig mye god 'fon for pengene. Ta gjerne en lytt til begge om du har mulighet. Slik det er nå koster D2000 det dobbelte av DT770.

Edit: Forøvrig fin skala

Vedlagt bilde sammenlikner frekvensrespons på dt770, d2000 og 702.
    Jeg er egentlig ikke så fokusert på bass, men god og mye bass er en herlig følelse og total mangel av bass føles veldig tamt, kjedelig og billig ut.

Og det er det som er problemet. Der ikke det at K702 har lite bass.. Det er det at de ikke har NOE bass (omtrent). Mange sier bokhylle høyttalere ikke har noe bass i forhold til gulvstående men syns mine B&W 685 har mer enn nok. Det virker som som de ER 2 små bass kasser i seg selv

Overrasker meg at sånne som Steve Guttenberg hyller de mye, og at Jeremy Robsin Kipnis la ut link på sin facebook side og sa "Are these the GREATEST dynamic headphones you've ever heard?!" og den linken var til AKG Q701... Mannen som originalt kjøpte 8.8 kanals Snell THX system for kinoen hans (profil bildet) men syns at 8 * 18" var alt for lite og underdreven bass så han måtte oppgradere til Snell THX 13.16 surround...

Jaja, jeg sier jo ikke at de er dårlige, jeg liker de trossalt mye mer enn bass monstrene fra logitech jeg brukte før. Men jeg klarer ikke å nyte action filmer / party / house / dnb / trance / dj / pop / rnb musikk med de.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maniax
    Når dt770pro nevnes kan jeg meddele at de går vildt dypt. Jeg hadde 80ohms utgaven og det fungerte helt fint med min ipod 5g. Det skal også nevnes at de ikke er av den mest nøytale sorten og har sine svakheter på andre områder. Akg 701/702 kan du bare kaste om de bare skal brukes til bass tung musikk, tror heller ikke de blir voldsomt mye mer bass med med en dedikert forsterker. De fungerer dog utrolig fint med annen musikk som ikke er så avhengig av sub-bass. Jeg leste en anbefaling av audio-technica Ath-m 50. Disse hodetelefonene skulle ha en fantastisk dypbass og være temmelig balanserte, mye for pengene. Med litt eq kan disse hodetelefonene bli enda bedre. Sikler faktisk litt etter et par selv.
    Huff :cry: ... Det er ikke bare "bass tung" musikk heller da. Det er all musikk som bruker instrumenter som lager en frekvens som ikke spilles gjennom en diskant

Neida, jeg liker all slags musikk men 90% av det jeg hører på har en eller annen slags form av bass. Så lenge det er et lite hint av bass er sangen "ødelagt" for meg.

F.eks ... Michael Jackson og Coldplay er ikke bass tunge som noe fra David Guetta, Skrillex, UKF, Wiz Khalifa etc men jeg merker betydelig forskjell fra mine HT og 'klokker. Og når jeg ser på filmer elsker jeg at det dundrer og rommet rister og at moren min skriker "TALLERKENE DETTER NED FRA SKAPET!!! SKRU NED LYDEN!!!!!"
    Den opplevelse FÅR jeg med mine B&W 685 og KEF 3005KHT, bedre en selve kinoen i lille hjembyen.

.. Dette skjer jo selvfølgelig ikke på 702... :cry: :cry: Noe som gjør en stor kino og film entusiast som meg veldig trist når resten av familien har lagd seg klokka 12 og jeg er lys våken halv fire om morningen..

Jeg har latt mine kompiser hører på klokkene uten at jeg har sagt noe på forhånd annet en at de "premium class reference headphones". Første spørsmål jeg får er alltid "hvor er bassen?" "Har du skrudd ned bassen?"

Deretter får jeg de til å lytte på master recordingen av en flutespilling som jeg har og alle er imponert, som jeg er.

Når de hører på Logitech G35 blir de imponert av bassen, men ikke stort ellers. Når jeg spør hva de foretrekker svarer alle K702 men at det er synd det er mangel på bass.

Men alle som har sett film hos meg eller tatt en lytteprøve på anlegget mitt har fått totalt eargasm fra lyden. Uansett sjanger av musikk, men spesielt fra action filmer med DTS-HD MA

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe

Den grafen fikk meg litt til å le . Virker som du er mer etter bass en hifi, og da vil jeg anbefale deg Koss Porta Pro til 200/300 kr. ( Seriøst ). Ta og test disse, ikke la deg lure av utseende.

Disse bruker jeg når jeg trener og de spiller veldig bra til prisen og med massevis av bass. Selv måtte jeg stile bassen mye ned for å få en litt mer nøytral lyd ut av dem .

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Den grafen fikk meg litt til å le . Virker som du er mer etter bass en hifi, og da vil jeg anbefale deg Koss Porta Pro til 200/300 kr. ( Seriøst ). Ta og test disse, ikke la deg lure av utseende.

Disse bruker jeg når jeg trener og de spiller veldig bra til prisen og med massevis av bass. Selv måtte jeg stile bassen mye ned for å få en litt mer nøytral lyd ut av dem .
    Det er der folk misforstår... Det er ikke det jeg vil ha bare boom boom og ikke noe god lyd... Jeg vil ha begge deler. Bassen er jo 1/3 av et oppsett, så har du ikke noe bass i det hele tatt nesten, så er jo 1/3 av de du hører helt borte

Hadde bass vært alt så hadde jeg vært fornøyd med G35'ene men de suger på alt annet en bass.

Mine B&W 685 er et godt eksempel. Jeg forventer ikke god bass, jeg krever ikke god bass, jeg trenger ikke god bass... Men DEN ER DER! Og skader ikke. Au contraire!!

Det er sånn med veldig mange dyre høyttalere til mange, mange tusen. High end utstyr bør klare en helt nøytral og god lyd og klarhet med elegant gjengivelse av instrumenter og vokaler men likevel ha dyp detaljert bass.

Jeg trodde at den standarden var dyr på høyttalere men ganske rimlig for hodetelefoner... Skal ikke head-fi være 'bang for buck' ?

Nok om det..

Jeg ser Beyerdynamic DT990 til $300 på Amazon... Frister. Blir kanskje $400 å få den til Norge?

Jeg tviler på at Koss Porta Pro (Har lyttet til noen, men det var mange år siden... De var popis på ungdom skolen hehe) vil klare å fornøye kino entusiasmen min...

Beyerdynamic DT990 kan vel gi litt kino opplevelse eller??? :???: :???:

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjedde en feil

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Det er der folk misforstår... Det er ikke det jeg vil ha bare boom boom og ikke noe god lyd... Jeg vil ha begge deler. Bassen er jo 1/3 av et oppsett, så har du ikke noe bass i det hele tatt nesten, så er jo 1/3 av de du hører helt borte

Hadde bass vært alt så hadde jeg vært fornøyd med G35'ene men de suger på alt annet en bass.

Mine B&W 685 er et godt eksempel. Jeg forventer ikke god bass, jeg krever ikke god bass, jeg trenger ikke god bass... Men DEN ER DER! Og skader ikke. Au contraire!!

Det er sånn med veldig mange dyre høyttalere til mange, mange tusen. High end utstyr bør klare en helt nøytral og god lyd og klarhet med elegant gjengivelse av instrumenter og vokaler men likevel ha dyp detaljert bass.

Jeg trodde at den standarden var dyr på høyttalere men ganske rimlig for hodetelefoner... Skal ikke head-fi være 'bang for buck' ?

Nok om det..

Jeg ser Beyerdynamic DT990 til $300 på Amazon... Frister. Blir kanskje $400 å få den til Norge?

Jeg tviler på at Koss Porta Pro (Har lyttet til noen, men det var mange år siden... De var popis på ungdom skolen hehe) vil klare å fornøye kino entusiasmen min...

Beyerdynamic DT990 kan vel gi litt kino opplevelse eller??? :???: :???:

Ofte oppfatter jeg "high end" oppsett har mindre bass en folk er vandt til nettopp fordi de er nærmere virkeligheten. Så litt uenig der.

Er du på en f.eks akustisk konsert så vil du ikke føle bassen om gitaristentrommer på gitaren. Samme med trommene, du bil høre trommene godt osv men hele rommet vil ikke "dunke" og "riste" når han slår på stortromma med foten . ( Noe som skjer med mange anlegg som komplimenteres litt feil med subwoofer rundt om kring ).

Det finnes kanskje veldig gode klokker som har "for mye" bass men som mange folk foretrekker, men jeg vet ikke hvilket desverre . Har ikke de Beats by dr.dre denne "punchen" + de spiller relativt bra? Kunne kanskje vært en lytt.

Selv eier jeg AKG 271 mkii og de er helt fantastiske. Ikke noe bassmonster men du hører alt over hele spekteret, hører basstonene tydeligt. Virker ganske så nøytrale. Ikke noe for deg altså .

Anngående B&W 685 som jeg vurderer å kjøpe til mitt anlegg nr 2. Den har jo ikke dypbass ? Fysisk umulig, og heller ikke i spec. Men jeg vet den har mye bass i mellomtone området. Er det denne punchen du er ute etter ?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm

Jeg ser nå du snakker om kino, og da er det er jo en helt annen ting en musikk . Jeg snakket om musikk i forige poster.

Når man vil se film vil man jo ha veldig godt med trykk i nedre området, man vil jo at en eksplosjon skal føles ut som en eksplosjon.

Men her må noen head-fi eksperter hjelpe. Vanlige hodetelefoner blir vel det samme som å se en film med 2 vanlige høytallere uten sub ? Altså ikke helt ideelt . Finnes kanskje noen filmklokker ?

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Selv eier jeg AKG 271 mkii og de er helt fantastiske. Ikke noe bassmonster men du hører alt over hele spekteret, hører basstonene tydeligt. Virker ganske så nøytrale. Ikke noe for deg altså .
    Her ligger også 702, selv med en bra amp/dac tilkoblet. Jeg ser skalaen din og tror nok dette er en umulig oppgave for 702.

Jeg har prøvd en del med Burson HA-160D og HA-160/DA-160, inntrykket er fortsatt at vi er i monitorland med nøytral - kanskje over mot lys - når det gjelder presentasjon av bass via disse klokkene.

702 ligger jo ganske lett rundt ørene, og det høres ut som du kanskje vil ha noen med et litt fastere grep og en god del mer nedover.

De krever dog godt kraftverk for å komme noen vei

Ang kino/film - hva med å montere en rumperister slik at du får det fysiske også?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @ UltimaNoctis

Selg dine K702. Innspilling vil ikke gi deg det du savner. En kraftig hodetelefonforsterker vil gi deg noe av det du savner med K702, men ikke alt du mener mangler (slik jeg tolker deg).

Mitt råd er at du selger K702 og kjøper f. eks. AT-M50. Den tror jeg du vil like.

Vær ærlig mot deg selv. Ikke vits å tviholde på "Reference Headphones" når du ikke liker K702s balanserte lydsignatur.

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    @ UltimaNoctis
    ...
    Mitt råd er at du selger K702 og kjøper f. eks. AT-M50. Den tror jeg du vil like.
    ...
    +1

Audio-Technica ATH-M50 er en av de bedre "allroundere". Bass er tilstede, mellomtone og diskant gjengivelse er bra men selvfølgelig ikke i K701/2 klasse.

Eneste "feil" med ATH-M50 er at lydscenen er litt smal og kunst-skinn på putene er det ikke alle som liker.

Hvis du ser mye film vil jeg anbefale DT770Pro (32) / DT770 Premium (litt mindre bass enn Pro serien). De har en bredere lydscene slik at lydeffekter etc. oppfattes mer "naturlig". De er også mer komfortable enn ATH-M50.

Side 53 av 132 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •