Hvilken mediaspiller bør man velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken mediaspiller bør man velge?

Hei!!

Sett litt på Popcorn og WD media player. Hvilke av disse er best? Popcornen er jo en god del dyrere. men er den mye bedre er det kanskje vært å betaler det dobble.

Er litt lei alle kablene fra PCn osv. så skulle vært greit å ha en liten å pen mediaspiller :P

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hei jeg har en ASUS O!Play som ligger prismessig likt med WD, og du har en Dune HD Base AVshop.no / Dune HD Base 3.0 HDD + BD-ISO + nettverk mediaavspiller
    som ligger prismessig i klasse med PCH 200.

Har kun erfaring med ASUSèn og den funker forsåvidt bra, men den sliter med Blu-Ray materiale. Derfor vil den med tid og stunder bli byttet ut her hos meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på her, leter etter en bedre spiller jeg å. Har WDTV boksen, som funke greit opp mot film å serier. Men litt slapp å treig for bruk til musikk. Så på tvix og popcorn som neste steg, tvix har jo mange muligheter veit jeg men litt mer usikker på poppcorn.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig fornøyd med Dune ihvertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ser litt på Dune sin som de har på AVshop. Ser den har fått en haug av god kritikk så kan jo ikke være et dårlig valg. Så ska lese litt om den å se om det kansje kan bli en sånn med bd drev da jeg bare har ps3 som bd spiller. Den har HD lyd eller, må vel sjekke ut specs jeg.

Edit: ser den har HDlyd ja, hmm. Da er det bare å spare seg opp tel en med bd drev da, så slår jeg to i en smekk.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man med Dune HD Base, adde nye filmer til hard diskene uten å koble dem fra spilleren? Kan du koble selve spilleren til en mac?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av curtiiis
    Ja, ser litt på Dune sin som de har på AVshop. Ser den har fått en haug av god kritikk så kan jo ikke være et dårlig valg. Så ska lese litt om den å se om det kansje kan bli en sånn med bd drev da jeg bare har ps3 som bd spiller. Den har HD lyd eller, må vel sjekke ut specs jeg.

Edit: ser den har HDlyd ja, hmm. Da er det bare å spare seg opp tel en med bd drev da, så slår jeg to i en smekk.
    Får man BD drev til denne spilleren? Kan man da enkelt rippe BD filmene til harddisc eller må man gjøre det på en PC i såfall?

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monitor
    Får man BD drev til denne spilleren? Kan man da enkelt rippe BD filmene til harddisc eller må man gjøre det på en PC i såfall?
    man må velge enten bluray spiller eller hardisc ja. Kan ikke bruke dune til å rippe med. Jeg har kjøpt den med bluray spiller og har koblet alt på serveren hjemme og stremeamer over nettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WDTV HD Media Player is a reliable gadget to realize this goal, since it can play just about any video format you throw at it, including Full HD video up to 1080p. With this little box, you are able to set free all of your collected photos, videos that stuck on your PC, and play them back on your HDTV.

If we want to playback BD .m2ts files, we just need remove BD protection in advance. In that case, Pavtube Blu-Ray Ripper would be a good assistant, it is able to remove almost all kinds of copyright protections of BD discs, no matter BD+, or AACS, even MKB Version > 10 is supported as well.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Hei!!

Sett litt på Popcorn og WD media player. Hvilke av disse er best? Popcornen er jo en god del dyrere. men er den mye bedre er det kanskje vært å betaler det dobble.

Er litt lei alle kablene fra PCn osv. så skulle vært greit å ha en liten å pen mediaspiller :P
    Hvis du vil ha en liten pen mediaspiller ville jeg sett på en Mac Mini sammen med plex media center. Denne komboen er en drøm å bruke og det er ufattelig at dette programmet er gratis å laste ned.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat sendt en WD TV Live i retur, hadde den bare vært stabil, men en mediaboks som kutter midt i en avspilling vil ingen ha........

Jeg sitter å å sitrer og venter på at PopBox skal komme ut, i følge Folkene bak popcorn Hour, så er Popcorn Hour som en Beta å regne, den endelige produktet er PopBox...

Noen som har releasedate på PopBox.?
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

preorder av Popbox på amazon

Ser at Popbox er lagt ut på Amazon Amazon.com: popbox Wireless Media Center (Black): Electronics
    Men ukjent release dato....

Vurderer denne, men D-link sin Boxee Box (som også har ukjent utgivelsesdato) ser veldig aktuell ut. Bare spent på når disse to blir tilgjengelig på det norske markedet.

Blir disse veldig amerikansk, med mange funksjoner som vi her i Norge ikke kan bruke???? Både software og fjernkontroll ser iallefall bra ut på Boxxe box.

Skal iallefall vente til disse to kommer, før jeg velger meg en mediaspiller.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pitel
    Ser at Popbox er lagt ut på Amazon Amazon.com: popbox Wireless Media Center (Black): Electronics
    Men ukjent release dato....
    Flott link takk for den :-D
    150 dollar var mindre en jeg hadde trodd... :-D
    Rundt 1000lappen i Norge når den kommer...

De har sikkert endel streamingtjenester vi ikke har i Norge, men skal nok overleve det...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •