HDMI Splitter - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 62 av 62

Tråd: HDMI Splitter

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Innan folk tömmer plånboken helt så bör vi sätta en stopp för detta. Det du skriver är totalt fel desvärre. Det kan hända någon har sluppit undan moms, men regelverket är inte så. Man skall betala moms på värde av varan och frakt. Det utgör den totala summan man skall beräkna moms på.
    Det er riktig. Men kun hvis varen har verdig over 200,-
    Under så telles ikke frakten med i prisen.

EDIT: Netthandel-moms: Tollgrense på 200 kroner også i 2011 — risanger.no
    Det er hauger av diskusjoner rundt dette med selve grensen. Men gadd ikke lete frem hvor det står fra det offentlige.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Gammel tråd, men ingen grunn til å åpne ny hver gang..

HAr kjøpt en Samsung 63" 3D-TV og skal inntil videre bruke PS3 som BD-spiller. Recieveren støtter ikke HDMI1.4 så jeg får ikke noe handshake mellom TV og PS3, ergo ingen 3D.
    For å kunne få HD-lyd må jeg splitte signalet så jeg får en HDMI til reciever med lyden og bildet direkte til TV'n. En splitter bør funke, da PS3 kjører oppsett en gang for 3D og ikke handshaker hver gang.
    Er det store begrensninger i de billige eller må jeg på den som f.eks ligger i innelgget over. Den runder dessverre 200,- grensa og blir fort dyr med toll og drit.
    Har du fått testet ut dette? Sitter akkurat og lurer på det samme. Min receiver har heller ikke 1.4, har ikke tenkt å bytte den med det første. Lurt på en ny BD spiller med 2 HDMI ut, men dersom det går med en splitt etter spiller til receiver/tv hadde det vært en fin løsning akkurat no.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •