PS3 på Tatung v42emgi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 på Tatung v42emgi

HDMI port fungerer ikke mot HDMI på TVen. SVideo fungerer (fra "AV MULTI out" porten) på PS3en, men jeg klarer ikke å få byttet over til HDMI porten. Skjermen forblir svart. Det er et signal der fordi TVen går ikke til hvilemodus, men det er ikke noe PS3 bilde, kun et svart bilde.

Et antall forsøk med "restore default settings" er prøvd, samt svært mange forskjellige løsninger som er forslått på internet.

TVen er en Tatung v42emgi, HDMI på denne porten fungerer ettersom det er testet med PC (DVI til HDMI overgang). I tillegg er det har TVen vært inne til reperasjon der de ikke kunne finne noe problemer med HDMI porten. Merk, PS3en fungerte for en stund siden på min Tatung .. det er først nå den plutselig er svart. Jeg har og fraktet PS3en til flere venner av meg og den fungerer der (720P), jeg får ikke testet 1080p da jeg ikke kjenner noen andre enn meg selv som har dette.

Jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre ... :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tv

Jeg har faktisk denne tven selv,men den ligger hjemme pga jeg kjøpte en ny en. men jeg hadde ikke noe problemer med og koble til min ps3 da.har du hatt den lenge da?
    kanskje den skal leveres for reperasjon. men hør med folk som har mye mer peiling enn det jeg har.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •