Hei.

Gikk i går til innkjøp av NAD Viso Two dvdreciever da min gamle dvd-spiller gikk i stykker. Så langt er jeg kjempefornøyd med kjøpet med unntak av en ting; jeg får ikke overført bildet fra komponentinngangen(identifisert som cab/sat) på Nad'n over til HDMIutgangen.

Nad'n er tilkobla en Panasonic 42" Px80 via HDMI. 360'n er kobla til Nad'n via komponent og optisk. Nad'n er satt til å bruke komponent video og optisk audio når "Cab/sat" er valgt. Når jeg slår på 360'n og velger Cab/sat som signalinngang så hører jeg alt av lyd, men på skjermen skjer det ingenting (dvs. nad-logoen vises som vanlig, men ingen antydning til at det er noe signal).

Fant fint lite info om dette både i manual og på internett. Er det noen som har erfaring med å bruke komponentinngangen på Nad Viso two? Er det f.eks. slik at signal inn på komponentinngangen ikke kan sendes til HDMI-utgangen? Eller kan det være noe tull med signalet fra Xbox'en? Det fungerer helt fint å koble 360'n direkte til TV'en via komponent, men hadde håpet jeg skulle slippe styret med å bytte kabel mellom Wii og 360'n fra nå av