BluRays overlegenhet - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 79
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kjelle
    at jeg skal se mamma mia er like usansynlig som at jeg skal se brokeback mountain
    Ja ja.... Enkelte tørr ikke vise sin bløte sider, fordi dem er redd dem ikke skal bli sett på som macho nok - noe dem i grunn ikke er når dem ikke våger å innrømme/se en film som Mamma Mia. At man ikke ønsker å se Brokeback Mountain - sier mer om tvil på egen sexusalitet enn noe annet.....

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett Brokeback Mountain. Det er en god film, men jeg kommer ikke til å se den igjen for å si det sånn...
    Mamma Mia kommer jeg ikke til å se, da jeg HATER musikaler og ikke akkurat sitter meg ned for å lytte på ABBA Gold platen liksom! Damen så filmen alene og hun var faktisk litt skuffet. Hun syntes filmen var helt grei, men elsker selvsagt musikken.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og folk som gir etter for presset fra andre, til å se eller gjøre noe de egentlig ikke vil, er TØFLER :twisted:
    Vil man se Brokeback Mountain eller Mamma Mia!, be my guest. Selv følger jeg med på "Top Model". Slå den!

Newcomer Infinity1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er motsatt sier nå jeg

Det er dere som sier at dere ikke ser slike filmer som er akkurat de som ser de.
    Bare å innrømme det med en gang dere. Dere er alene hjemme en kveld, står å titter i film hyllen og hvilken film blir satt i spilleren? Det må jo bli Mamma Mia det ikke sant.
    Hadde en slik type her på jobben. Var singel og hatet slike filmer sa han.
    Så en dag på Elkjøp så tok jeg han på fersken. Da stod han og leste på baksiden av Pretty Woman. Og han hadde 10 Things I Hate About You i hånden klar for kjøp. Siden den gang så hørte vi ikke mere bemerkninger på "jente filmer" fra den fronten.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Ja ja.... Enkelte tørr ikke vise sin bløte sider, fordi dem er redd dem ikke skal bli sett på som macho nok - noe dem i grunn ikke er når dem ikke våger å innrømme/se en film som Mamma Mia. At man ikke ønsker å se Brokeback Mountain - sier mer om tvil på egen sexusalitet enn noe annet.....
    Vi som ikke drikker napalm og spiser piggtråd til frokost må jo hevde oss vi også...

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Hehe

Trodde jeg skulle lese om BluRays overlegenhet jeg, ikke lære om manndom.:?

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Hehe

Trodde jeg skulle lese om BluRays overlegenhet jeg, ikke lære om manndom.:?
    Blu-ray er så overlegen DVD, at matcho BD-entusiaster blir overbevist til å se filmer de egentlig ikke vil se kun for at de er i BD-formatet

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som snakker om manndom og usikkerhet har misforstått helt her. Mamma Mia er ikke problematisk fordi det er en umandig film med få eksplosjoner, den er problematisk fordi den er dårlig. Halvannen time med en handling som igrunnen bare trenger ti minutter, filmen er ene og alene en unnskyldning for å cashe inn på middelaldrende damers behov for musikalsk nostalgi.

Se heller Brokeback Mountain.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tolker det dithen at du ikke liker Abba ? Eller liker du noen musikk-filmer i det hele tatt ?

Jeg har både Mamma Mia, Elton John og Queen på BD. Mamma Mia og EJ har skikkelige lydspor (DTS-MA og PCM) mens Queen har DD (var det DTS). Men Queen er ikke aller verst den heller.

Mamma Mia er ikke for alle. Men når den har satt kino rekord så må den vel være for noen ...? Det er faktisk noen, og jeg er ikke redd for å si at jeg er blant dem, som liker å se filmer av denne typen av og til. Og ikke bare filmer av typen som enten skal løse verdensproblemene, eller fortelle at verden går rett til helv...., eller bruke mer ammo på 10 minutt enn det som ble brukt i en måned i WW2.

Men så liker jeg Abba da.....(og EJ og Queen og AC/DC og Led Zeplin og....)

Musikkfilmer er vel som baken. Den er forskjellig på alle sammen.

Just My 2 Cents.....

/Øystein

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske nøytral i forhold til ABBA, det er filmens handling jeg kritiserer. Musikaler har jeg ingenting imot; Across the Universe var da severdig, og hadde faktisk en noenlunde innfløkt handling, mens Mamma Mia fremstår mer som en lang musikkvideo istedenfor en spillefilm.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begrepet: "you can`t polish a turd" har vel aldri vært mere sant enn i dette tilfellet...

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg er ganske nøytral i forhold til ABBA, det er filmens handling jeg kritiserer. Musikaler har jeg ingenting imot; Across the Universe var da severdig, og hadde faktisk en noenlunde innfløkt handling, mens Mamma Mia fremstår mer som en lang musikkvideo istedenfor en spillefilm.
    Skal være enig i det, er mer rettet til musikken enn en film. Så man må like abba for å like filmen.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær ærlige nå! 8)

Det kan settes STORT likhetstegn mellom Mamma Mia og MGP.
    INGEN ser på det, men seer-rekord - det blir det likevel.... :roll:

God teknisk kvalitet på filmen, og innholdet er langt i fra det verste jeg har sett.

Imidlertid likte jeg ikke lyden spesielt godt. Veldig hard og kantete, samt for kraftig i fronthøyttalerne i fht. senter. Dette KAN skyldes ny senterkanal dagen før, men andre filmer fungerer mye bedre på samme innstillinger.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MGP er det mange år siden jeg har sett, for musikken pleier jo å være helt elendig.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er ikke til å stikke under en stol. Bedre blir det jo ikke når NRK altfor ofte velger å sende slike ting i MONO...!!!

Selv hoppet jeg av MGP-karusellen for en årrekke tilbake....

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    ...og folk som gir etter for presset fra andre, til å se eller gjøre noe de egentlig ikke vil, er TØFLER :twisted:
    Vil man se Brokeback Mountain eller Mamma Mia!, be my guest. Selv følger jeg med på "Top Model". Slå den!
    Top Model ?!? hehehe

Skal ser selv Mama Mia e dag , kjøpte den til fruen. Men kan jo hende at den kommer på BD i huset.. Vi for ser

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er dipen, potetgullet og colaen klar! Det blir mamma mia ikveld
    Hørte på radioen at den var sett av 1.1million på kino.... 1/4 i Norge
    Wish me luck!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hoppet over Mamma Mia - det er bare ikke noe for meg. Men liker godt musikken til Abba

Men datteren har sett den flere ganger på kino. Det samme har visst vennindene i klassen. Så ja, det er nok mange som har sett den
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har hoppet over Mamma Mia - det er bare ikke noe for meg. Men liker godt musikken til Abba

Men datteren har sett den flere ganger på kino. Det samme har visst vennindene i klassen. Så ja, det er nok mange som har sett den
    Hvis du liker musikken til abba så kommer du til å like filmen også, for det er som sagt mer en lang musikkvideo enn det er en film 8)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    Hvis du liker musikken til abba så kommer du til å like filmen også, for det er som sagt mer en lang musikkvideo enn det er en film 8)
    Men jeg klarer ikke musikaler..... :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •