Pioneer BDP-51FD - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 29 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 577
    Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av frdrk
    Har sett den linken, men synes også å ha sett at denne kunne dekode dts hs master et sted her i tråden... men det kan den altså ikke?
    Dette lurer jeg også svært på. Kan denne gjøre om DTSM til PCM pr i dag?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amazon1969
    Dette lurer jeg også svært på. Kan denne gjøre om DTSM til PCM pr i dag?
    Nei, før den "sagnomsuste" DTS HD Master firmware oppdateringen kommer kan den ikke det, så med 51FD er det bitstream som gjelder for alle penga.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ikke den firmwaren komme i midten av mars?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnesmurf
    Skulle ikke den firmwaren komme i midten av mars?
    Har hørt juni/juli jeg nå, men det har egentlig ikke noe å si for meg så jeg har ikke fulgt med.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingenting å si for meg heller egentlig, det var mest for nyskjerrighetens skyld..
    Litt dårlig at pioneer ikke klarer å ordne dette som lovet, da teknologien allerede er til stede. Er jo bare å publisere oppgraderingen på nett...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool DTS-HD support, Crossover Frequency and BD-LIVE

Ser nå at DTS-HD support nå er som "firmware update" på Pioneer BDP-LX91 Blu-ray Disc player. Da får man bare håpe dette er klart for BDP-LX71 / BDP-LX08 / BDP-51FD / SBDP-LX08(LX01BD) snart også.

Ser litt fram til dette da jeg eier BDP-51FD.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer :(

Jeg har begynt å få problemer med min spiller, den leser konsekvent ikke plater første gang de settes i. Jeg må derfor åpne/lukke trayet før den begynner å loade. Dette har pågått noen dager nå, men i går ble det enda verre. Da måtte jeg ta platen inn/ut sikkert 15 ganger før spilleren leste den. For å forsikre meg om at det ikke var platen som var problemet prøvde jeg denne i alle mine andre avspillere (blu-ray nr 2, ps3, dvd-spiller, xbox360, hd dvd-spiller og pc) den fungerte plettfritt i alle utenom Pioneeren Noen andre som har hatt noen slike problemer? Spilleren er oppdatert til siste software, står helt støtt og problemet kommer både på BD og dvd.
    Jeg vet ikke om problemet ligger i drivverk eller i software, men jeg bikker mot sistnevnte siden jeg ikke hører noe som helst av ulyder fra drivverket når jeg legger øret inntil. Feilmeldingene som kommer opp er og forskjellige (på samme disc) enten kommer det "disc error" eller "can´t play"...

Har ikke lyst til å levere den inn hvis det er en ny software rett rundt hjørnet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått problemer her også - den leser bd, men får ikke lyd. Prøver jeg med dvd går det fint både med dd og dts. Har siste fw. Skal prøve å legge den inn på nytt. Får ikke tilgang til lydsporene engang med bd i skuffen.

Stig

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Jeg har begynt å få problemer med min spiller, den leser konsekvent ikke plater første gang de settes i. Jeg må derfor åpne/lukke trayet før den begynner å loade. Dette har pågått noen dager nå, men i går ble det enda verre. Da måtte jeg ta platen inn/ut sikkert 15 ganger før spilleren leste den. For å forsikre meg om at det ikke var platen som var problemet prøvde jeg denne i alle mine andre avspillere (blu-ray nr 2, ps3, dvd-spiller, xbox360, hd dvd-spiller og pc) den fungerte plettfritt i alle utenom Pioneeren Noen andre som har hatt noen slike problemer? Spilleren er oppdatert til siste software, står helt støtt og problemet kommer både på BD og dvd.
    Jeg vet ikke om problemet ligger i drivverk eller i software, men jeg bikker mot sistnevnte siden jeg ikke hører noe som helst av ulyder fra drivverket når jeg legger øret inntil. Feilmeldingene som kommer opp er og forskjellige (på samme disc) enten kommer det "disc error" eller "can´t play"...

Har ikke lyst til å levere den inn hvis det er en ny software rett rundt hjørnet.
    Hadde samme problemer som deg med min. Prøvde også å forandre firmwareversjon for å se om det ble bedre da, men uten hell. Problemet ditt er nok mest sannsynlig drivverket slik det var hos meg. Send mail til forhandler og fortell om problemene. Oppgi samtidig serienummeret på spilleren. Du får mest sannsynlig tilsendt en ny, med det kan jo variere i fra forhandler til forhandler..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Hadde samme problemer som deg med min. Prøvde også å forandre firmwareversjon for å se om det ble bedre da, men uten hell. Problemet ditt er nok mest sannsynlig drivverket slik det var hos meg. Send mail til forhandler og fortell om problemene. Oppgi samtidig serienummeret på spilleren. Du får mest sannsynlig tilsendt en ny, med det kan jo variere i fra forhandler til forhandler..
    Har lagt inn siste fw på nytt. Funker fint nå, men blir litt skeptisk. Får prøve litt til - er enda lenge igjen til garanti går ut.

Stig

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hadde ingen problemer med at lyden forsvant, men jeg hadde problemene som Kimsize beskriver. Godt mulig en firmware update kan hjelpe deg ja. Vi får håpe det.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja...Utrolig nok så fikk jeg i dag nøyaktig samme problem som deg sosyv, ingen lyd whatsoever. I tillegg til de allerede eksisterende problemene :evil: Så da blir det nok en telefon til leverandøren imorgen ja... Jaja, er ihvertfall glad for at jeg har flere BD-avspillere, selv om dette faktisk er BD spiller nr 2 (muligens snart 3) jeg må sende til service, merker at BD fortsatt er litt i startfasen ja...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Host * PS3 *

Hehe

Min Pioneer holder heldigvis koken uten problemer enda 8)

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Host * PS3 *

Hehe

Min Pioneer holder heldigvis koken uten problemer enda 8)
    Hehe, er ikke PS3en som har vært til service hvis det var det du tenkte, er nok Tecsonic-spilleren (billig møkk :evil: ).
    Men jeg liker ikke å bruke PS3 som BD-spiller da jeg får et utrolig blast bilde fra den. Og ja, jeg vet at det ikke skal være slik men jeg finner ikke ut hva som forårsaker det...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Hehe, er ikke PS3en som har vært til service hvis det var det du tenkte, er nok Tecsonic-spilleren (billig møkk :evil: ).
    Men jeg liker ikke å bruke PS3 som BD-spiller da jeg får et utrolig blast bilde fra den. Og ja, jeg vet at det ikke skal være slik men jeg finner ikke ut hva som forårsaker det...
    Jeg tenkte ikke på at ps3 hadde feil, men at denne har en tendens til å bare fungere som den skal

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg tenkte ikke på at ps3 hadde feil, men at denne har en tendens til å bare fungere som den skal
    Aha... Da er jeg med, men som sagt PS3en min gir rett og slett et dårlig bilde og jeg finner ikke ut hvorfor. + Den bråker ALTFOR mye til å kunne fungere som hovedspiller (Har 60GBen som bråker mye mer enn de nye modellene).

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal vi endelig få DTS-HD Master Audio ut fra BDP-51FD

Blu-ray disc player firmware upgrade - Pioneer Europe

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres flott ut med ny oppdatering til BD 51. Jeg har enda ikke innstallert noen oppdateringer siden jeg kjøpte den rundt juletider, så jeg lurer på om det holder med den siste, eller må jeg inntallere alle oppdateringene

Takk på forhånd

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle firmware som kommer er bakoverkompatible, og inneholder derfor alle de foregående oppdateringer
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt inn oppdateringen og det gikk helt problemfritt.

Side 19 av 29 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •