Yamaha BD-S2900 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av soBEEit
    Bestillte denne for den prisen, men fikk mail idag om at den var kansellert pga feilpris. Ser den er priset til 8995kr nå. Har jeg krav på å få spilleren til det den var priset til, eller har de rettighet til å gjøre det?
    De tar nok forbehold om feilprising et eller annet sted. Dermed har du ikke rett på noe som helst.

En ting jeg legger merke til er at den har RS232 inngang. Jeg har ikke funnet noen BD-spillere under 8k som har det enda, så trenger man det må man opp i denne prisklassen.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    De tar nok forbehold om feilprising et eller annet sted. Dermed har du ikke rett på noe som helst.

En ting jeg legger merke til er at den har RS232 inngang. Jeg har ikke funnet noen BD-spillere under 8k som har det enda, så trenger man det må man opp i denne prisklassen.
    Hva brukes den inngangen til?

Syns det blir litt feil at man skal betale ekstra for at den er bygget av Yamaha, og at det er den første BD-spilleren deres.

Har selv lyst på en spiller som matcher receiveren min, men om det ikke kommer en billigere (og bra) spiller, ender jeg vel opp med en Sony.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiz
    Hva brukes den inngangen til?

Syns det blir litt feil at man skal betale ekstra for at den er bygget av Yamaha, og at det er den første BD-spilleren deres.

Har selv lyst på en spiller som matcher receiveren min, men om det ikke kommer en billigere (og bra) spiller, ender jeg vel opp med en Sony.
    Fjernstyring. Hvis en ikke ønsker å bruke IR, eller har rett og slett tenkt til å gjemme bort hele spilleren er den inngangen fin å ha. RS232 støtter også 2-veiskommunikasjon, så en kan få opp spillerens status på displayet til multifjernkontrollen.

Ikke mye brukt - i allefall ikke her til lands. Men jeg skal bruke det, og denne spilleren er en av få i denne prisklassen som har det.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •