Lg Bh300?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Lg Bh300?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg Bh300?

Ser det er mange som kjøper utstyr fra usa her, er det noen som har handlet seg Bd300 fra LG?Hvordan tror dere denne er i forrhold til de nye spillerene fra feks sony og panasonic? Er spent på hvor bra denne er da den passer perfekt designmessig til min LG tv og resten av anlegget.. Har fått fortalt at denne skulle komme for salg i norge ca i midten av november fra gutta på soundgarden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som vanlig kommer jo ting man har lyst på aldri til tiden..siste datoen jeg har hørt på denne spilleren er 5 des, hvis noen lurte

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det LG BD300 du snakker om? Isåfall så har flere elkjøp butikker den.

Den er faktisk veldig bra. Du får mye for penga, bl.a dekoding for alle HD lydformatene. Den har et veldig bra bilde og veldig rask oppstartstid. Synd den ikke er testet mot noen andre enda for jeg mener den er en av de raskeste.

Så for 3000 kr er det en knallspiller!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er bd300 jeg mener ja , kjøpte den selv på torsdagen. var kjempefornøyd i ca 1 døgn, knallbra bilde og den knuste hvertfal min gamle samsung bdp-1500 grundig på oppstartstider. Men etter et døgn i stua så hang spilleren seg opp hele tiden, og begynnte å gi beskjeden disc error på alt som var av bluray og dvd plater.. bytta den i dag og fikk ny, ser ut som den fungerer bra foreløpig. Eneste som irriterte meg litt var den blanke kanten de hadde laga på toppen av spilleren, hadde vært mye finere om den var sort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •