Samsung bd-p1500+20th century fox avspillings problemer? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer Bigtwin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har flere filmer fra CF, og de fungerer utmerket hos meg. Sender lyden med audiophile bitstream til AVR.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får heller ikke Horton til å spille, mens Street Kings og Meet the Spartans som som bare det. Ikke fått sjekket de 10 andre Fox filmene jeg har, men mistenker at det bare er Horton foreløpig som er problemet, da den er nyest. Oppdaterte med siste firmware via LAN men det løste ingenting. Solgte PS3en min for å kjøpe meg en standalone spiller, og bortsett fra dette Fox maset så anger jeg ikke et sekund.

I kveld har jeg sett Iron Man, Shrek 3 og The Incredible Hulk og disse fungerte perfekt. Rottatoulie ser jeg på nå og den fungerer også 100%.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir bare å vente og se da, om problemet vedvarer med andre nyere titler..
    eller om det snart kommer en FW oppdatering som tar hånd om prblemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg i dag The Happening også fra SF Norge/FOX, og denne spiller som bare det. Merkelig at Horton ikke vil spilles av...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigHurt
    Kjøpte meg i dag The Happening også fra SF Norge/FOX, og denne spiller som bare det. Merkelig at Horton ikke vil spilles av...

Har som sagt ikke fått spillt av Horten, selv etter Softwareoppgradering av spilleren. Pluss at i går kveld prøvde jeg å spille av "Dumdum Boys - Live i dødens dal". En komprimert kopi, riktig nok. Den Greide heller ikke å spille av den. Satte den i min gamle Pioneer DVD-spiller, og den spilte helt feilfritt.

Samsung BDP-1500 ble i dag returnert til Butikken, og penger er på vei tilbake til min konto.
    Dro også bare på jævelskap innom Elkjøp, og krangla med en selger der som snakket så varmt om denne Samsung-spilleren.
    Forklarte at det var et "halv-ferdig" produkt.
    Spiller som skal kjøpes inn fra min side, blir en Sony BDP-S350/S550.
    Virker som en stødig spiller det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dr.oddis@c2i.net
    Har som sagt ikke fått spillt av Horten, selv etter Softwareoppgradering av spilleren. Pluss at i går kveld prøvde jeg å spille av "Dumdum Boys - Live i dødens dal". En komprimert kopi, riktig nok. Den Greide heller ikke å spille av den. Satte den i min gamle Pioneer DVD-spiller, og den spilte helt feilfritt.

Samsung BDP-1500 ble i dag returnert til Butikken, og penger er på vei tilbake til min konto.
    Dro også bare på jævelskap innom Elkjøp, og krangla med en selger der som snakket så varmt om denne Samsung-spilleren.
    Forklarte at det var et "halv-ferdig" produkt.
    Spiller som skal kjøpes inn fra min side, blir en Sony BDP-S350/S550.
    Virker som en stødig spiller det.
    Syns spilleren er flott bortsett fra litt rusk ang. enkelte Fox titler, kommer aldri til å kjøpe en Sony spiller

Ser Horton på i x264 mens jeg venter på en update som spiller filmen :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Horton virker på Sony!

:-D
    Sitat Opprinnelig postet av glenng
    Takk for at det endelig er en som er enig med meg har som sagt oppdatert FW på spilleren og prøvd filmen det gjelder på flere Samsung bdp 1500, fungerte ikke på noen av disse , mens da jeg putta den samme filmen i en sony & denon bluray spiller så fungerte det utmerket..tviler på at det er filmen det er noe i veien med da..
    Jeg har i hvertfall heva kjøpet på spilleren og venter til det kommer noe mer holdbart.. Har hørt rykter om at det skal komme flere nye spillere i måneden som kommer , er det noen som kan bekrefte dette og vet noe om hva som kommer ??
    Da Har jeg hevet kjøpet på min Samsung BDP1500, og fikk prutet ned prisen på en Sony BDP-S350 til 2500,- inkl 2 filmer.
    Det nærmer seg faktisk nettprisen pluss frakt det :-)(2154,- + ca. 150,- i frakt)
    Nok om det.
    Spilleren spiller ihvertfall Horton uten problemer! Bruker riktig nok litt tid på å snurre den i gang, men spiller den feilfritt!
    Virker også som Sony-spilleren leverer både bedre lyd og bilde en Samsungen.
    Også så liten og nett den er!
    Har fortsatt ikke fått noen som helst tilbakemelding fra Samsung, som jeg sendte feilmelding/mail til, ang. Horton-problemet. Virker som de "sitter litt oppå hesten".

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dr.oddis@c2i.net
    :-D

Bruker riktig nok litt tid på å snurre den i gang, men spiller den feilfritt!
    Virker også som Sony-spilleren leverer både bedre lyd og bilde en Samsungen.
    Også så liten og nett den er!
    Har fortsatt ikke fått noen som helst tilbakemelding fra Samsung, som jeg sendte feilmelding/mail til, ang. Horton-problemet. Virker som de "sitter litt oppå hesten".
    er sony'n mye tregere enn bdp-1500? sony'n virker som en god spiller men er ikke sugen på å sitte langt over minuttet før det kommer noe på skjermen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er sony'n mye tregere enn bdp-1500? sony'n virker som en god spiller men er ikke sugen på å sitte langt over minuttet før det kommer noe på skjermen.
    Det varierer litt på platene det, men over minuttet er vel å ta i da.
    Opplever ikke Sony'en som mye tregere enn Samsung'en nei. Bruker riktig nok litt tid på den omdiskuterte Horton da. Er visst noe programvare i oppstarten på den filmen som gjør det, og at ikke Samsung'en taklet den, og stoppet opp der den skulle hoppet videre.
    Det finnes også et alternativ i setup'en på Sony'en, som heter hurtigstart, som gjør at spilleren starter opp raskere fra standby-modus.
    Når du aktiverer hurtigstart, bruker spilleren litt strøm i standby-modus, så jeg har ikke aktivert den funksjonen.
    Men Sony'en er nok et mye bedre kjøp enn Samsung'en ja, sett i fra mitt ståsted ihvertfall. Strålende fornøyd med den jeg! 8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en test av Sony BDP-S350/550

DinSide Bolig - TEST: Blu-ray kupp fra Sony

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, virker som det er et bra kjøp.. Men er også spent på LG sin nye modell som skulle komme i løpet av denne måneden (ifølge soundgarden). Så jeg tror jeg må vente til denne kommer og så bestemme meg da

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppgradert til siste software på min 1500 med minne pinne på 2gb Horton fungerer ikke på min eller

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beemer
    Har oppgradert til siste software på min 1500 med minne pinne på 2gb Horton fungerer ikke på min eller
    Kom ny update denne uken, så nå funker Horton fett!

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigHurt
    Kom ny update denne uken, så nå funker Horton fett!

Takker så mye for info, oppdaterer nå

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0