Problemer med mkv2vob og PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med mkv2vob og PS3

Jeg bruker mkv2vob v2.2.4 for å konvertere .mkv filer til .mpg så jeg kan streame til ps3 i kinoen. Men i det siste har jeg fått endel problemer. PS3 stopper avspilling 15-20 sekunder inn i videoen, bildet bare fryser. Hvis jeg så sletter fila, unrar'er .mkv på ny og remuxer så virker det avogtil, men oftest ikke. Noen som har vært borti problemet ? funnet noen løsning ?
    Brukte en tidligere versjon av mkv2vob tidligere (som jeg ikke finner igjen), og hadde aldri dette problemet før jeg begynnte å bruke siste versjon.
    ps. .mpg fila som fryser på ps3 spiller perfekt her på pc'en..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avspilling går fint her, men jeg får konsekvent feilmelding fra mkv2vob etter hver eneste konvertering. Husker ikke ordlyden, men snåle greier i alle fall i og med at det funker etterpå.

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også det problemet. Har ikke funnet noen løsning, så jeg spiller bare mkv-fila fra pc`n.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heroes skal jeg se på prosjektor, og det funker etter 3-4 forsøk, men gadd ikke stresse med Criminal Minds s04e01 igår.. Må prøve å få kloa i en eldre versjon.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå funnet løsningen på dette problemet:

Tidligere lot jeg mkv2vob lagre direkte til MyVideos mappa, og da ble det alltid problemer. Det jeg testa var å først konvertere å lagre til en annen disk, og så kopiere den ferdig muxa fila til my videos. Dette funker 100% hver gang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •