BD spiller med sonefri dvd og bra oppskalering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BD spiller med sonefri dvd og bra oppskalering?

Hei! nå skulle det stått en LG BH200 i racket, men den gang ei, siden DHL bestemte seg for å beholde den selv....
    Tror ikke jeg gidder styret med å importere en til, så da er jeg på utkikk etter en BD spiller som helst burde ha mulighet for sonefri dvd (det er ikke et must da jeg har en sone 1 ps3), men den må ha god oppskalering av dvd. Bitstreaming av HD lyd er og et must, og helst da 7.1, for å være future proof.

Noen som kan gi meg gode tips?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Star1
    Hei! nå skulle det stått en LG BH200 i racket, men den gang ei, siden DHL bestemte seg for å beholde den selv....
    Tror ikke jeg gidder styret med å importere en til, så da er jeg på utkikk etter en BD spiller som helst burde ha mulighet for sonefri dvd (det er ikke et must da jeg har en sone 1 ps3), men den må ha god oppskalering av dvd. Bitstreaming av HD lyd er og et must, og helst da 7.1, for å være future proof.

Noen som kan gi meg gode tips?
    Hmmm DHL bestemte seg for å beholde den selv? Du mener at en DHL ansatt har stjålet den?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Hmmm DHL bestemte seg for å beholde den selv? Du mener at en DHL ansatt har stjålet den?
    Det var kanskje en bastant påstand, men ser ikke for meg hvordan de greier å "miste" den (I tillegg til å bruke to uker på å faktisk ville innrømme det). Når de i tillegg sender meg faktura på utleveringsgebyr begynner tålmodigheten min med de å bli strukket.... Nå skal jeg ikke hardnakket påstå at de er kriminelle, men de virker vertfall MEGET uprofesjonelle, og jeg har benyttet dem for siste gang. /Rant over.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge du ikke har signert den ut av systemet deres så er det bare å stå på! Greit at det renner over men bare ta en pause og fortsett Du har iallefall krav på å få se underskriften som eventuelt er brukt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge pakkesporing kom aldri spilleren lenger enn sentralen i oslo, så den er nok ikke levert ut. Men at dette ikke registreres hos dem, og at de attpåtil sender meg regning (på en vare der frakten er betalt fra før) gjør bare vondt verre.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må inrømme at Samsung bd-p1500 ser interessant ut, bortsett fra at den ikke har 7.1. Noen som har peil på om dette vil kunne oppgraderes via en framtidig firmware?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha tatt kontakt med firmaet du kjøpte den fra (utlandet regner jeg med) og forklart dem situasjonen, slik at dem kan ta tak i dette. Spilleren er garantert forsikret under transport, så om firmaet er seriøst så kan det tenkes du får tilsendt en ny spiller. Spesifiser da at du IKKE vil bruke DHL, men en annen leverandør. Be dem også å pakke inn spilleren i gråpapir, slik at den ikke skal virke for fristende for uærlige sjeler. Jeg fikk min spiller levert slik, og det gikk bra for mitt vedkommende iallefall.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri i livet om jeg hadde gitt meg over i en sak som denne!!!
    Kan ikke transportør bevise at varen er utlevert, så bør de sannelig hoste opp en god forklaring på hvor pakken er i verden!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Jeg ville ha tatt kontakt med firmaet du kjøpte den fra (utlandet regner jeg med) og forklart dem situasjonen, slik at dem kan ta tak i dette. Spilleren er garantert forsikret under transport, så om firmaet er seriøst så kan det tenkes du får tilsendt en ny spiller. Spesifiser da at du IKKE vil bruke DHL, men en annen leverandør. Be dem også å pakke inn spilleren i gråpapir, slik at den ikke skal virke for fristende for uærlige sjeler. Jeg fikk min spiller levert slik, og det gikk bra for mitt vedkommende iallefall.
    Problemet er at jeg kjøpte den av en privatperson via ebay. Han skal ha all ære for å stå på for å fikse dette for meg, men uansett har han ingen flere spillere å selge meg. Varen er ikke forsikret hos DHL med mindre man betaler ekstra for det. De mener vel det er for dumt at man skal anta at de ikke roter vekk saker og ting, det er jo ikke som om de er et logistikkfirma..... Har brukt DHL MANGE ganger før med stort hell, men denne saken har ødelagt all tillitt hos dem for min del.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Aldri i livet om jeg hadde gitt meg over i en sak som denne!!!
    Kan ikke transportør bevise at varen er utlevert, så bør de sannelig hoste opp en god forklaring på hvor pakken er i verden!!!
    Enig der, men prøv å overbevise den juridiske avdelingen hos DHL om det....
    Uansett har jeg ingen klagerett! Han jeg kjøpte spilleren av betalte DHL, og dermed er det han de er ansvarlige ovenfor siden han har kjøpt en tjenste (som han ikke fikk), og ikke jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •