kjøp av Samsung BD-P1500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av Samsung BD-P1500

Har endelig bestemt meg for min første bluray spiller. Ser ut til at jeg går for en BD-P1500 fra Samsung. Denne har fått jevnt over gode kritikker, og koster ikke mer enn 2500kr hos Elkjøp. Jeg har dog noen spm, og enda flesteparten sikkert ligger i diverse tråder her på forumet, lager jeg denne for å samle opp det jeg lurer på.. Litt dustete egentlig, men satser på at en hjelpsom sjel vil hjelpe

1: Er den sonefri, tenker nå mest på dvd-filmer.. Eller går det evt ann å gjøre den sonefri ved hjelp av en kode eller noe annet..?
    2: Hvordan er bildekvaliteten på dvdfilmer kontra oppo 980.
    3: Jeg har en rxv-1800 (yamaha). Vil jeg få dolby digital HD og dts HD opp i displayet på denne..? Betyr jo lite bortsett fra at det ser satans tøft ut hehe

Og sist: Lønner det seg å kjøpe denne nå, eller vil jeg få en spiller som et VESENTLIG bedre til tilnærmet samme pris i november/desember...?

TAKK til de som svarer!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jøss.. er det INGEN som vet dette...?

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får nok sikkert fått bedre respons ved å hendvende deg i den tekniske tråden til BD-1500...

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Har endelig bestemt meg for min første bluray spiller. Ser ut til at jeg går for en BD-P1500 fra Samsung. Denne har fått jevnt over gode kritikker, og koster ikke mer enn 2500kr hos Elkjøp. Jeg har dog noen spm, og enda flesteparten sikkert ligger i diverse tråder her på forumet, lager jeg denne for å samle opp det jeg lurer på.. Litt dustete egentlig, men satser på at en hjelpsom sjel vil hjelpe

1: Er den sonefri, tenker nå mest på dvd-filmer.. Eller går det evt ann å gjøre den sonefri ved hjelp av en kode eller noe annet..?
    2: Hvordan er bildekvaliteten på dvdfilmer kontra oppo 980.
    3: Jeg har en rxv-1800 (yamaha). Vil jeg få dolby digital HD og dts HD opp i displayet på denne..? Betyr jo lite bortsett fra at det ser satans tøft ut hehe

Og sist: Lønner det seg å kjøpe denne nå, eller vil jeg få en spiller som et VESENTLIG bedre til tilnærmet samme pris i november/desember...?

TAKK til de som svarer!
    1. Ikke peiling
    2. Tipper den blir litt bedre.
    3. JA !

Det "lønner" seg allltid å vente, saker blir alltid bedre til samme pris. Kjøp nå du og kos deg med blu-ray asap !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •