Panasonic DMP-BD35 og DMP-BD55? - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16
Viser resultater 301 til 307 av 307
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uff, jeg spør igjen: Er det mulig å programmere disse hex kodene over til en Denon fjernkontroll til Avr2807?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja eller nei, er det så forbanna vanskelig å svare?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit, da fikk jeg det bekreftet, kun amatører her. Av de få tingene jeg har spurt om har jeg kun fått svar 1 eller 2 ganger, det er flaut, og dette skal være et forum med eksperter? Jeg får signe meg opp på hjemmekino sitt forum eller avsforum, eller kanskje minhembio? Det her er flaut.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er mest flaut er å høre på sytingen din. Har du perioden din eller?
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Active ktm525 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiodude
    Ja eller nei, er det så forbanna vanskelig å svare?
    Du kommer langt her i verden med en god porsjon folkeskikk Men i dette tilfellet hadde jeg ikke giddet å svare uansett.....

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkeskikk? Jeg har spurt, og ventet i ørtenhundre dager. Jeg har opprettet tråder som har blitt lest av hundrevis, men fått null svar, og jeg har vært høflig, og ikke mast etter svar, og jeg er også 100% sikker på at minst en av de som har lest trådene mine har visst løsningen. Jeg nekter å tro at en tråd som har blitt lest av godt over 100, så er det ikke en eneste som vet svaret.

Men, det er tydelig at folk her ikke alltid gidder å hjelpe andre, vet ikke hvorfor. Jeg er overbevist om at et innlegg på enten avsforum, minhembio osv. vil gi meg svar iløpet av et par timer, evt. 1 dag, max. Her har jeg skrevet og spurt, ventet i evigheter, og ikke fått så mye som et eneste svar.

Skal vi ta dette med hex som eksempel? Jeg spurte om det, på en høflig måte den 7 mars, etter det har det vært mange som har lest det innlegget, og når det da har gått over en uke, uten et eneste svar så blir man frustrert. Jeg hadde ikke blitt så frustrert hvis dette var første gang, men det er et mønster, og da blir man litt irritert, det må dere skjønne.

At man ikke får svar med en gang, at det kan ta litt tid er en ting, men når jeg har knapt fått svar på en tråd, så må folk skjønne at det er litt irriterence, når man tar i betraktning at man er klar over at godt over 100++ leser det, og at man ikke får så mye som et svar. Beklager, men når 100+ leser en tråd, så må det i det minste være en person som vet svaret, for såppas avanserte og vanskelige spørsmål var det ikke snakk om.

Men, jeg gidder ikke å diskutere det lenger, og beveger meg over til andre forum. Ciao

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Regionfri

Har nå fåt loddet på modchip. Enkelt, men anbefaler å bruke det pkt. som et litt større på c pkt. altså på baksiden av front deksel, dette tas lett av så ingen problem. Har testet og Battle of Britain sone A spilte i BD spilleren som den skulle

Side 16 av 16 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •