Sharp BD-HP 20s

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate TheNatural sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp BD-HP 20s

Jeg har nå entret Blu-Ray verdenen da jeg for et par dager siden kjøpte denne spilleren. Jeg ser at det er delte meninger om hvorvidt Blu-Ray er bedre enn DVD eller ikke, men jeg merket i alle fall stor forskjell i bildekvaliteten. Bildet er mere detaljrikt, enhver rynke og ujevnhet i huden vises og bildet er utrolig rolig. Jeg kjører spilleren på en 2006 modell av Panasonic 42” plasma.

En ulempe med Sharp i forhold til min Panasonic DVD-spiller er at når man trykker på stopp-knappen og deretter på Play-knappen, starter filmen helt forfra. På den andre siden har den en fordel som Panasonic’en min ikke har og det er en direkteknapp på fjernkontrollen for undertekster (subtitles)

Jeg kjøpte som min første Blu-Ray disc ”Pirates of the Carribean”, den tredje i rekken. Nå har jeg bestilt ”I Am Legend” fra Play.com, så nå blir det mye moro fremover :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte meg også denne spilleren. Er også stort sett fornøyd, men irriterer meg at den starter forfra når jeg slår den av eller trykker stop. Den gamle Pioneer DVD spilleren kunne huske de 2 siste DVD'ene som jeg hadde spilt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •