Trådløs HD-overføring (TV-link)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs HD-overføring (TV-link)

Heisann folkens. Trenger litt hjelp her.

Jeg trenger trådløs overføring mellom to etasjer. Jeg må sende signal fra min satelittmottaker til min prosjektor i kjelleren. Derfor trenger jeg en god overfører. Jeg kjøpte en tv-link fra Biltema. Denne fungerte svært dårlig. Hadde ingen gode tilkoblinger heller. Så jeg lurer på om noen har sett noen slike på nett eller i butikk?

All hjelp taes imot med takk.

Viktig at jeg får svar så fort som mulig. Ikke lenge igjen til fotball EM, hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trådløs overføring av HD signaler har jeg ingen tro på... Det blir aldri stabilt nok - hakking og stopp i spillet er ikke hva en ønsker seg under EM. Sleng en kabel ut vinduet og trekk den inn i kjelleren, er mitt råd.

Newcomer SUPPORT 81 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv et slikt system med trådløst overføring av lyd og bilde mellom to etasjer og dette fungerer helt kjempe for min del
    Har en boks fra Philips og syns jeg kan huske at dette er en som kommer veldig bra ut i test også
    Men når det gjelder HD er jeg nok litt uvitende og grønn, vet ikke om dette gjør noen forskjell engang
    Tilkoblingene på denne boksen fra Phillips er vell heller ikke av siste skrik, de går på scart, men har uansett vert kjempe fornøyd med dette systemet som jeg har hatt i ca fire år nå og det uten hakking eller stopp i bildet, alltid vert stabilt og greit

Mvh support 81

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •