Philips BDP-7100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips BDP-7100

Sitter og leser inlegg etter inlegg om hvordan de forskjellige bd spillerne hoster og harker og stopper titt og ofte, jeg må være griseheldig med min Philips spiller, den er nok ikke særlig populær siden jeg ikke har sett andre her inne nevne den og den er nok en enkel skapning men den gjør JOBBEN, har ca 35 bd filmer nå og den spiller prikkfritt HVER gang, pluss at den sender alt som bitstream, gjør også en bra jobb med dvd og er faktisk ikke langt etter ps3 på oppstart. Mulig den ikke er populær pga prisen i forhold til for eksempel Samsung 1400 men hvis det er så mye tull som det virker som med den så er det verd prisen. Dette inlegget er ment som en anbefaling.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Philips BDP-7100 er lik Samsung BD-P1400

Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Sitter og leser inlegg etter inlegg om hvordan de forskjellige bd spillerne hoster og harker og stopper titt og ofte, jeg må være griseheldig med min Philips spiller, den er nok ikke særlig populær siden jeg ikke har sett andre her inne nevne den og den er nok en enkel skapning men den gjør JOBBEN, har ca 35 bd filmer nå og den spiller prikkfritt HVER gang, pluss at den sender alt som bitstream, gjør også en bra jobb med dvd og er faktisk ikke langt etter ps3 på oppstart. Mulig den ikke er populær pga prisen i forhold til for eksempel Samsung 1400 men hvis det er så mye tull som det virker som med den så er det verd prisen. Dette inlegget er ment som en anbefaling.
    Har samme spiller og er også veldig fornøyd. Har ikke rukket å se så mange filmer enda da den er helt ny, men det jeg har sett har vært meget bra. Jeg kjøpte min fordi den er en av de få som er grå/titan utvendig noe som passer min Yamaha i titan. Forøvrig er det bare skallet som er Philips. Det som er inne er en Samsung BD-P1400 og det er jo ikke noe dårlig. Bare sjekk selv:

Philips: TEST: Philips Blu-ray-Player BDP-7100 (1/2) (30.01.2008)

Samsung: TEST: Samsung Blu-ray Disc-Player BD-P1400 (1/2) (25.10.2007)

Resultater av testen og innmat er prikk lik. Mulig Philips har plukket litt andre komponenter og testet de litt bedre.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde en slik Philips noen dager (brukte angreretten), den hadde problemer med hakking på ei plate som fungerer fint på Samsung BD-P1400. Dessuten så gikk menyen bersherk en par ganger. Markøren fløy opp og ned som ei kule gjennom menyen! Jeg har hatt to stykker av BD-P1400, den første streiket etter fire dager. Ser ut som ingen av de (eller noen Blu-ray spillere overhodet) fungerer helt smertefritt enda.

Bruk gjerne søkefunksjonen.
    http://avforum.no/forum/hd-hardware-...s-bpd7100.html
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Hadde en slik Philips noen dager (brukte angreretten), den hadde problemer med hakking på ei plate som fungerer fint på Samsung BD-P1400. Dessuten så gikk menyen bersherk en par ganger. Markøren fløy opp og ned som ei kule gjennom menyen! Jeg har hatt to stykker av BD-P1400, den første streiket etter fire dager. Ser ut som ingen av de (eller noen Blu-ray spillere overhodet) fungerer helt smertefritt enda.

Bruk gjerne søkefunksjonen.
    http://avforum.no/forum/hd-hardware-...s-bpd7100.html
    He he nei du har kanskje rett, men nå føler jeg meg enda heldigere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •