Sony BDP-S350 & BDP-S550 annonsert - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 119
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av asbjornjp
    OK, da har de nylig endret det, for det var den siden jeg hentet prisen på 5995,- fra også.

Det er fortsatt 33% dyrere "dollarkurs" enn på s350, men forhåpentligvis blir den minst ytterligere 500,- billigere når den kommer i hyllene på Elkjøp eller Lefdal, og da begynner prisen å bli veldig akseptabel.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    350 skal jo konkurrere med Samsung 1500, Panasonic 30 osv, mens 550 skal konkurrere med Panasonic 50 og Pioneer ??

Sony følger jo markedsprisene de også.

For min del er det ingen tvil om at 550 og 50 osv frister mer enn "billigmodellene".
    I hverfall når de "dyre" bare koster 4-5K:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    350 skal jo konkurrere med Samsung 1500, Panasonic 30 osv, mens 550 skal konkurrere med Panasonic 50 og Pioneer ??

Sony følger jo markedsprisene de også.
    Joda, for all del. Jeg reagerte bare på at en prisforskjell på $100 i USA ble til 3000,- (nå bare 2000,-) i Norge (sannsynligvis også i resten av Europa).
    Men, det er selvfølgelig mulig det er lettere å få høy pris for toppmodellene på denne siden av dammen, altså.

Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    For min del er det ingen tvil om at 550 og 50 osv frister mer enn "billigmodellene".
    I hverfall når de "dyre" bare koster 4-5K:-D
    Samme her. Spesielt siden jeg har en relativt ny forsterker, som dessverre ikke støtter de nye lydkodekene. Kjøper jeg den billigste BD-spilleren, må jeg nesten kjøpe meg ny forsterker også, og da blir det fort dyrt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

S350!

Denne vil funke fint til W3000 TVen håper eg. Da er både spiller og TV av samme "generasjon" spec-messigt.
    For det andre holder eg meg til Stereo fremmdeles.
    Tror dere at CD og DVD kvaliteten vil være den samme på 350 og 550 spillerene?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har sett/hørt når S350 kommer ? noen som kan poste en link til no informasjon om den?

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir s550 på meg. Tror prisen vil bli akseptabel, samtidig som den har intern dekoding av alle formater (har Yamaha RX-V2700) slik at jeg får oppleve hd-lyden. Et pluss er at jeg mest sannsynlig kan bruke den som en god cd-spiller i tillegg (ut ifra tidligere tester av sonys blurayspillere).

Det eneste jeg ikke bryr meg det minste pøkk om er bd-live og alt som har med ekstramateriale å gjøre! Når jeg ser film da ser jeg film!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Det blir s550 på meg. Tror prisen vil bli akseptabel, samtidig som den har intern dekoding av alle formater (har Yamaha RX-V2700) slik at jeg får oppleve hd-lyden. Et pluss er at jeg mest sannsynlig kan bruke den som en god cd-spiller i tillegg (ut ifra tidligere tester av sonys blurayspillere).

Det eneste jeg ikke bryr meg det minste pøkk om er bd-live og alt som har med ekstramateriale å gjøre! Når jeg ser film da ser jeg film!
    Jeg hadde også tatt S-550,den skal handles inn bare den kommer i butikken

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpte PS3 mens jeg venter

Jeg fant ut at for meg var det greit og kjøpe PS3.
    Siden jeg ikke er så veldig interessert i spill (mulig det forandrer seg nå :-D ) så har jeg ikke tenkt så mye på PS3 tidligere. Jeg regner med at jeg vil bruke den primært som mediaspiller, har forstått det sånn at harddisken er enkel og bytte til en større.

Når jeg kjøper en dedikert BD spiller så vil jeg ha en komplett spiller med intern dekoding av alle HD lydformat + analoge utganger. Denne S550 ser vi nok ikke før langt ut på høsten, men nå klarer jeg meg godt med PS3, da blir det ikke så vanskelig og vente.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig sikker på at jeg kommer til å bytte ut min PS3 med S550, litt synd at vi må vente så lenge som til september.
    Er det noen som har noen informasjon om oppstartstid på disse modellene?

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Joda, for all del. Jeg reagerte bare på at en prisforskjell på $100 i USA ble til 3000,- (nå bare 2000,-) i Norge (sannsynligvis også i resten av Europa).
    Men, det er selvfølgelig mulig det er lettere å få høy pris for toppmodellene på denne siden av dammen, altså.
    Ble nylig fortalt at en Pioneer Kuro plasmaskjerm koster 1600 USD (+VAT) over there og langt over 20.000 NOK i Norge. Det er minst dobbel så høy pris...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Esp1
    Ble nylig fortalt at en Pioneer Kuro plasmaskjerm koster 1600 USD (+VAT) over there og langt over 20.000 NOK i Norge. Det er minst dobbel så høy pris...
    Det var ikke prisforskjellen mellom USA og Norge jeg reagerte på. Jeg reagerte på at S550 var oppgitt til å koste dobbelt så mye som S350 i Norge, mens den koster 25% mer enn S350 i USA. Nå som hjemmekino.no har oppgitt nye prisestimater, ser det ikke fullt så ille ut, men den er fremdeles 66% dyrere enn S350.

Hadde det vært samme prisforhold mellom spillerne i Norge som det er i USA, skulle enten S550 kostet 3750,- eller så skulle S350 kostet 4000,-. Så det er jo for så vidt mulig at S350 har fått en kunstig lav pris i Norge, men jeg tviler nå egentlig litt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ute og snuser etter en løsning med høy WAF for stua og fant HT-CT100 interessant. 3 HDMI-innganger, DTS/DD dekoder og relativt god lyd for en billig penge.

Ser den er kommet i salg i USA. Noen som har noen anelse om når de ankommer Norge ? Snakket med Sony Norge men personen jeg fikk tak i hadde ikke hørt om den engang/gadd ikke å sjekke.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt

Jeg har Yamaha RX-V2600 og venter på samme spiller som deg. Du kan muligens motta 7.1 LPCM? Min har kun 5.1 LPCM men 8 channel analog in i alle fall.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som vet når denne kommer for salg i Norge, og hva den vil koste.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer Tunlid sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tunlid
    Nei. Dette er de gamle modellene, S300 og S500. Denne tråden handler om S350 og S550.

Newcomer Tunlid sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    S550 ser veldig interessant ut, regner med og bytte ut min S300 så fort de nye blir sluppet.
    Forøverig frister det veldig med ca 6 sek oppstartstid, ettersom jeg har forstått så forutsetter dette at spilleren står i en salgs dvalemodus.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iflg. Sony Norge skal S350 komme medio september, mens S550 kommer medio oktober. Veil. priser på h.h.v. 3.300,- og 4.200,-.

Se også audiophile.no

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raven
    S550 ser veldig interessant ut, regner med og bytte ut min S300 så fort de nye blir sluppet.
    Jeg regner også med å skaffe meg en S550 etter hvert. Jeg bruker PS3 nå, og er for så vidt veldig fornøyd med det, så det er ingen bråhast. Men, hvis det kommer et fungerende sonehack til S550, så vil kredittkortet hoppe ut av lommeboka helt på egen hånd

Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •