Ps3 + Lg 32lx2r

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ps3 + Lg 32lx2r

Hei,

Dette virker som et flott forum og jeg håper på positiv hjelp. Vi har en LG 32LX2R som er HD-ready og har HDMI-inngang, og etter hva jeg skjønner støtter 720p og 1080i.

Nå som HD-formatkrigen er over skal vi anskaffe oss en Blu-ray-spiller og da mest sannsynlig en PS3 (grunnet "mest for pengene, relativt billig, relativt bra"). Før det skjer må jeg forsikre meg om at Blu-ray-film vist på vår LG TV (fra en PS3) faktisk VIL være en markant kvalitetsforbedring i forhold til vanlig DVD fra en gjennomsnittlig DVD-spiller. Kan noen kloke sjeler belyse situasjonen for meg?

-foudre

PS. Ny som jeg er på forumet beklager jeg om jeg poster i feil del av forumet.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om du sitter et stykke ifra skjermen, slik "fasiten" sier(3m), så holder jeg fast på at du ikke vil se en utrolig endring fra SD til HD.

Dette er rett og slett den lille størrelsen på skjermen din. Personlig har jeg en 32LC46, og der ser jeg faktisk forskjell (2m) på 720p og SD. Eneste forskjellen er bedre farger og detaljer..som HD DVD gir.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •