Fantastic Four filmene på HD DVD!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fantastic Four filmene på HD DVD!!

Vet ikke om dette har blitt postet før men Fantastic Four er allerede ute på HD DVD i Tyskland og Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer kommer på HD DVD 14. Desember

Specs på Fantastic Four:

# Anamorphic (16:9 1080p Hi-Def) Widescreen (2.35:1) Version (Theatrical Version)
    # English DTS-HD High Resolution 5.1 & German DTS-HD High Resolution 5.1 audio options
    # Optional German subtitles
    # Audio commentary with actors Jessica Alba, Michael Chiklis and Ioan Gruffudd
    # "Heroes Are Born: The Making of 'Fantastic Four'" - Documentary (English with optional German subtitles)
    # "The Baxter Building: Declassified" - Featurette (English with optional German subtitles)
    # Extended & Deleted scenes (English with optional German subtitles)
    # Music Videos

Kan bestilles hos Amazon.de
    for rundt 230kr inkl. frakt.

Bestillte en derfra nå sammen med Brothers Grimm HD DVD. Er kjekt å eie Blu-ray eksklusive titler på HD DVD :twisted:

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jippi, drittfilm på HD Tror jeg klarer å styre min begeistring...
    Men skulle jeg våknet opp en dag og fått lyst til å kjøpe disse filmene, selvfølgelig for å gi dem bort som straffe-gave til noen jeg ikke liker, ville jeg vel bestillt fra amazon.com og spart noen kroner. Sjekket imidlertid på amazon.com, og der har de F4 kun på BluRay.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Takk for bidraget. Har du ikke noe godt å si så..... Det er godt vi har sånne som deg her på forumet.

Disse er kun utgitt i Tyskland, som beskrevet i første post, altså ikke tilgjengelig på Amazon.com (Amerikansk butikk, vet du).

Jeg har selv kjøpt den første F4 på HD DVD og skal selvfølgelig kjøpe oppfølgeren også.

HD DVD-en benytter MPEG2-komprimering til bildet og er i så måte identisk med Blu-Ray utgaven.
    Billedkvaliteten er fremragende, dog ikke referansekvalitet. Litt for skarpt og "digitalt" men helt klart HD.
    Det engelske lydsporet er DTS 5.1 og all tekst kan slåes av.
    HD DVD-en har imidlertid alt tilleggsmaterialet fra 2-disc DVD-en, noe BD ikke har.

Dersom du liker filmen er det ingen grunn til å holde seg unna.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,797
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Men skulle jeg våknet opp en dag og fått lyst til å kjøpe disse filmene, selvfølgelig for å gi dem bort som straffe-gave til noen jeg ikke liker, ville jeg vel bestillt fra amazon.com og spart noen kroner. Sjekket imidlertid på amazon.com, og der har de F4 kun på BluRay.
    Selv om det vel indirekte måtte bety at du ikke liker meg kakehode, så kan jeg nokk takle det og håper jeg du kunne sende disse to HD-DVD filmene til meg, neste gang du våkner opp og finner at bestillingstrangen er stor. Det å få Jessica Alba i fullHD format i hjemmekinoen er ikke noe jeg i utgangspunktet har så mye motforestillinger til. På forhånd takk.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •