Toshiba HD-EP30 eller HD-EP35 anyone? - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 190 av 190
    Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har testet dette?

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Noen som har testet dette?
    Yup .. funker perfekt
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HD-DVD spillere.

Fikk nesten kjøpt meg to HD-DVDer på elkjip her om dagen.(EP-1)
    Skulle akkurat til å betale i kassen da en av dei mer "erfarne" selgerene sa at dette hadde dei ikke lov til. Dei hadde en liten stabel spillere som Toshiba ikke hadde "hentet" enda. Spillerene skulle liksom tilhøre Toshiba Norge nå.
    Er dette tilfelle, har Toshiba trukket tilbake spillerene sine?
    Skulle betale 300NOK pr. stk.
    Er det noen som har noe info hva Toshiba gjør med disse spillerene?

Har fra før EP-35(40+ filmer)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hd dvd

tips elprice selger en "dvd" spiller thosiba men det er en hd dvd spiller

til 500 er ganske sikker på at det er ep-30 utifra bildet i reklame avisa :-D

hade ikke jeg hatt xe1 on ep35 har jeg kjøpt en

Intermediate Polarbear sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1,050
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco

Det er ikke en EP30, fordi den har HD DVD skuffen på høyre side.

Ved nærmere ettersyn så kan jeg si at spilleren som er avbildet er en HD-EP10.
    Stue: Samsung UE55JS8005, Onkyo TX-NR646, Samsung UBD-K8500,Toshiba HD-XE1
    Loftsstue: Samsung UE55HU7505, Samsung BD-F7500

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco

Dessverre er det feil bilde i annonsen. Noen HD DVD kan du bare glemme.
    Riktig spiller ser du her.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Har du vært i kontakt med Toshiba? Det vil være interessant å høre hvilket svar du fikk i tilfelle noe lignende skulle skje med andre.
    Dette gikk heller dårlig :-)

Jeg advarer herved alle om å vurdere behovet for en firmwareoppdatering (offisiell eller ei) før de tar sjansen. Konsekvensene er dessverre store dersom noe skjærer seg. If it ain't broke, don't fix it, ikke sant?

Altså, spilleren ble innlevert hos Dalens elektroservice som fungerer som Toshiba-reparatør i Norge.

Spilleren lot seg ikke reparere. Den trengte nytt mainboard og disse leveres ikke separat. Når en spiller låser seg under firmware oppdatering er det stort sett ikke mulig å reparere den fikk jeg vite. Spilleren ble da kassert og jeg fikk pengene tilbake fra butikken hvor jeg kjøpte spilleren for under et halvt år siden.

Problemet er at jeg ikke trengte pengene tilbake, jeg trengte noe å spille mine <80 HD-DVD-er på. :-(

Jeg kontaktet så Gøte Lundblad, Toshibaimportøren i Norge, og snakket med Howard Lie der. Han fortalte at de ikke hadde noen HD-DVD spillere de heller (men at de egentlig burde hatt det for å erstatte slike uhell som mine). Han beklaget, men kunne ikke hjelpe meg. Det stemte forøvrig at Elkjøp hadde returnert hele sitt restlager av HD-DVD spillere til hovekontoret i England. Det kunne hende at det fortsatt var noen spillere ute i markedet, sa han, men dette hadde han ikke mulighet til å finne ut.

Jeg ble tipset om en brukt EP-35 på Finn.no men den ble solgt før jeg rakk å reagere.

Nå sitter jeg her med alle mine HD-DVD-er og ingen spiller. For min del så vet jeg når jeg skal gi meg, så nå er det slutt med HD-DVD for min del.

Jeg tar gjerne i mot tips om hvor/hvordan man letteste får solgt HD-DVD-ene?
    Er det noen av dere som er interessert i å kjøpe noen av filmene for 20-30 kroner stykket så ta kontakt på PM. Legger like gjerne ved bilde av "samlingen". Trykk for større utgave.

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Fritz Nilsen" Du har PM

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville bare si at Elkjøp Stord selger HD-DVD spiller til 1295,-
    EP-1 tror eg det var.
    Utrolig nok var dei ikke interessert i å diskutere pris.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fritz Nilsen
    Dette gikk heller dårlig :-)

Jeg advarer herved alle om å vurdere behovet for en firmwareoppdatering (offisiell eller ei) før de tar sjansen. Konsekvensene er dessverre store dersom noe skjærer seg. If it ain't broke, don't fix it, ikke sant?

Altså, spilleren ble innlevert hos Dalens elektroservice som fungerer som Toshiba-reparatør i Norge.

Spilleren lot seg ikke reparere. Den trengte nytt mainboard og disse leveres ikke separat. Når en spiller låser seg under firmware oppdatering er det stort sett ikke mulig å reparere den fikk jeg vite. Spilleren ble da kassert og jeg fikk pengene tilbake fra butikken hvor jeg kjøpte spilleren for under et halvt år siden.

Problemet er at jeg ikke trengte pengene tilbake, jeg trengte noe å spille mine <80 HD-DVD-er på. :-(

Jeg kontaktet så Gøte Lundblad, Toshibaimportøren i Norge, og snakket med Howard Lie der. Han fortalte at de ikke hadde noen HD-DVD spillere de heller (men at de egentlig burde hatt det for å erstatte slike uhell som mine). Han beklaget, men kunne ikke hjelpe meg. Det stemte forøvrig at Elkjøp hadde returnert hele sitt restlager av HD-DVD spillere til hovekontoret i England. Det kunne hende at det fortsatt var noen spillere ute i markedet, sa han, men dette hadde han ikke mulighet til å finne ut.

Jeg ble tipset om en brukt EP-35 på Finn.no men den ble solgt før jeg rakk å reagere.

Nå sitter jeg her med alle mine HD-DVD-er og ingen spiller. For min del så vet jeg når jeg skal gi meg, så nå er det slutt med HD-DVD for min del.

Noe av grunnen til at det er vanskelig å få tak i ny HD DVD spillere (foruten at de er ute av produksjon) er at mange av de som har større samlinger av HD DVD (inkludert meg) har kjøpt backup spiller. Alle vet at utstyret aldri varer evig, så da har man invisert i en spiller man kan bruke når første man ryker.

Jeg kjøpte meg også 2 stk HD DVD rom til PC for sikkerhetskyld, kostet kun 179,- når jeg kjøpte dem. Billig invistering for en usikker fremtid for formatet.

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •