Canal Digital kabel tv + HDTV + MediaCenter PC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Canal Digital kabel tv + HDTV + MediaCenter PC?

Hei dere der ute!

Holder på å skal bygge meg HTPC som skal kjøre på MS Windows MediaCenter. Mitt ønske er å få alle signaler som skal inn til tv'en min til å gå via denne.

Da behøver jeg et TV-kort (DVB-C) som for det første kan ta inn canal digital's kabelnett digitalt. Fins det noen slike? Videre: Støtter disse de nye HD kanalene fullt ut (Canal + HD etc) slik at jeg kan se disse i HD?

Videre - er det noen som vet om noen ferdige HTPC'er som leveres med HD-DVD eller BR? Skal i utgangspunktet bygge selv men vurderer ferdigpakker dersom de er tilfredsstillende!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet?

Har lest om Digital Everywhere FloppyDTV-C (Komplett.no - Digital Everywhere FloppyDTV-C-MCE, Internal, no/CA modul, Firewire) og også hørt at Hauppage skal lansere et system utover høsten. Nøler imidlertid litt med å prøve dette da jeg ikke vet om det vil fungere og det da er noe i overkant å betale nesten 3000 bare for å prøve...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte på det samme med FloppyDTV og MCE, men Canal Digital parabol. Problemet er at MCE ikke støtter subtitles eller valg av lydkilde. Jeg sende en mail til Digital Everywhere i forrige uke, og de skal få støtte for DVB-S2 som de fleste HD kanaler sendes i. Tenkte å se litt på mediaportal som vistnok skal støtte subtitles. Hadde likevel håpet få fått en løsning med Mediacenter..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •