Hvor/Hvordan Kjøpe Blu-ray spiller, Region A - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sort nivået kan veksles mellom data eller video nivå både på 300 og PS3. Hvis disse er stillt forskjellig så vil du oppleve forskjeller i bildet. Stillt likt tviler jeg på at du ser forskjell... Når det gjelder lyd så hvis du sender digitale signal fra PS3 og 300 til en reciver vil det ikke være forskjeller, det er samme bitstrømmen som blir sendt... Analog lyd fra den ene og digital fra den andre derimot vil gi forskjeller avhangig av hvor god DA konverter det er i forsterkereren eller spiller.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, irriterer meg allikevel en smule at jeg har litt inntrykk av PS3 faktisk er litt mørk.. Det er ganske ofte jeg ser filmer og lurer på om jeg mangler noe i de mørke partiene, det virker iallefall på meg som om det burde være mer å hente der. Er det noen andre som har opplevd dette? (Har selvsagt prøvd å justere brightness på prosjektøren, men får ikke noe mer ut av det.. Har ikke prøvd å endre innstillinger på PS3ern..) Finnes det noen anbefalte test-scener en kan bruke for å sjekke om hele sortnivået er tilstede?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Hmm, irriterer meg allikevel en smule at jeg har litt inntrykk av PS3 faktisk er litt mørk.. Det er ganske ofte jeg ser filmer og lurer på om jeg mangler noe i de mørke partiene, det virker iallefall på meg som om det burde være mer å hente der. Er det noen andre som har opplevd dette? (Har selvsagt prøvd å justere brightness på prosjektøren, men får ikke noe mer ut av det.. Har ikke prøvd å endre innstillinger på PS3ern..) Finnes det noen anbefalte test-scener en kan bruke for å sjekke om hele sortnivået er tilstede?
    Prøv å ikke ha innstillingen RGB Full på den, fikk tips om det selv, og det fikset mye av problemet hos meg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •