kombispiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: kombispiller

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kombispiller

Hei

Meiner om å ha lest at det er kommet ein kombispiller? Selges den i norge? Er det fleire merker? Noen idè om hvilket hd merke eg bør gå for vist eg ikkje skal kjøpe kombi? Er det kommende kombispillere?

mvh
    Frode

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frodehf
    Meiner om å ha lest at det er kommet ein kombispiller? Selges den i norge? Er det fleire merker? Noen idè om hvilket hd merke eg bør gå for vist eg ikkje skal kjøpe kombi? Er det kommende kombispillere?
    LG er vel de eneste som har laget en spiller som tar både BD og HD DVD foreløpig. Denne spilleren støtter dessverre ikke HD DVDs avanserte interaktive features, så det er strengt tatt en BD-spiller som gjør det mulig å se filmen på HD DVD-plater også.

Samsung har annonsert en kombispiller som skal være klar til september/oktober. Dette skal være en fullverdig spiller for begge formater.

Jeg vet dessverre ikke om LG-spilleren er, eller om Samsung-spilleren vil bli tilgjengelig i Norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    LG er vel de eneste som har laget en spiller som tar både BD og HD DVD foreløpig. Denne spilleren støtter dessverre ikke HD DVDs avanserte interaktive features, så det er strengt tatt en BD-spiller som gjør det mulig å se filmen på HD DVD-plater også.

Samsung har annonsert en kombispiller som skal være klar til september/oktober. Dette skal være en fullverdig spiller for begge formater.

Jeg vet dessverre ikke om LG-spilleren er, eller om Samsung-spilleren vil bli tilgjengelig i Norge.
    Jeg har vel hørt at LG-spilleren skal være tilsalgs hos HiFi-Center Kjeden.??
    Stølen

Active frodehf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar, men er det sant at bluray kommer til å vinne?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •