Toshiba HD E1 HD DVD førsteintrykk. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er ikke alle som har prosjektor med en så god bildebrikke.. :-). Med min prosjektor må jeg nok sette min lit til DVD eller HD-DVD spilleren gitt.

Så forresten at Elkjøp skulle ha 299,- for de tre!! HD-DVD filmene de hatte til salgs. :-(

Newcomer Haavard74 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt min Toshiba HD-E1 i litt over ei uke og fått sett ganske mange filmer med den.. Både HD og SD.. Kan vel nevne at jeg bruker en Sony KDF-50E2010 bakprosjektor som fremviser..

Ut av boksen:
    Jeg bestilte min fra elkjøp sin internett butikk og fikk den etter 5 dager med mer eller mindre utålmodig venting (Posten er virkelig trege når det er noe du venter skikkelig på) til min store glede så fulgte det med gratis hdmi-kabel i boksen, selv om elkjøp sin kundeservise påstod at det ikke gjorde det når jeg ringte dem.. heldigvis hadde jeg ikke fått handlet inn det enda:-D

SD:
    Fra før har jeg en Sony RDR-HX910 dvd-recorder uten hdmi utgang, som jeg syns var ganske dårlig på dvd avspilling. på opptak også forresten, men det er et annet kapittel. Men det viktigste er at jeg fikk et kjempeløft i kvaliteten! Den var virkelig mye bedre en dvd spilleren min.. Fargene ble mye klarere og bildet skarpere, men viktigst av alt, den hadde ikke en litt opplyst skygge rundt all skrift. (veldig irriterende på starten og slutten av filmer, da skjermen egentlig skal være helt mørk).

HD:
    Universal introen på The Fast and The Furious ble mitt første møte med HD.. Og det var i grunn alt som trengtes før jeg var solgt.. Elkjøp skal få lov til å beholde pengene mine for jeg slipper aldri denne spilleren ut av mitt hus igjen! HD dvd så veldig bra ut med andre ord:-D

Samboeren min så ikke så stor forskjell da og mente det var bortkastede penger i en allerede slank studentøkonomi.. Men hva gjør vel det

Sånn til syvende og sist er jeg veldig fornøyd med HD-E1, det ble for meg en veldig god DVD-spiller med dem bonusen at den også tar HD DVD!! Jeg kommer sikkert en dag til å kjøpe en Blu-ray spiller også, men da må de få prisene sine betraktelig ned!!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres veldig bra ut! Får bare mer og mer lyst til å skaffe meg en HD-E1. Venter i spenning på test hos lyd og bilde i neste nummer! :-D

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå selv hatt HD-E1 i ca 1 uke. Er meget godt fornøyd med bildet som kommer ut av den. Både HD og SD ser meget bra ut. Seff er HD et par lysår foran SD, men allikevel må jeg si meg fornøyd med den som SD spiller.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Payen
    Venter nå på HD-XE1 da jeg håper den har samme bildebrikke som Denon 2930.
    Det har den. Sjekk denne posten: http://avforum.no/forum/574789-post423.html

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •