Kople PC til Receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer lalund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kople PC til Receiver

Jeg har en Denon 4306 og ønsker å kople en PC opp mot denne slik at bilde og lyd kommer fra Receiver og ikke slik at bilde må koples direkte mot projektor og lyd via receiver. Er det noen som har et tips om dette?

Newcomer Jørgen gk sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,

Jeg kan egentlig bare svare deg på lyd-delen: Enten så skaffer du deg et lydkort med digital lyd-utgang, og kobler denne så til receiveren. Da får du mye bedre lyd samt mulighet til flere kanaler. :-D
    Hvis du ikke vil kjøpe deg lydkort så må du kjøpe deg en kabel som passer inn i mini-jack-kontakten på pc'en. f.eks denne ARGON 5005 Kabel . En ting jeg har i tilegg er denne XITEL Ground Loop Isolator TV/video tilbehør som hindrer at reciveren tar skade av at du drar mini-jacken rett ut av pc'en uten å skru av anlegget eller velge en annen kilde.

Men hvis jeg hadde hatt stasjonær pc så hadde jeg kjøpt meg et nytt lydkort, siden du får MYE bedre lyd med det enn med det som følger med pc'en

På bildedelen så kan jeg egentlig ikke svare deg... Men det beste er vel å koble med hdmi, tenker jeg... men jeg vet ikke

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •