Samsung DVD-HR737 - erfaringer ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung DVD-HR737 - erfaringer ??

Hei

Jeg kikker etter en god og rimelig DVD harddisk recorder med HDMI og kom over denne på Expert: Samsung DVD-HR737 (kr. 3495,-) . Men jeg finner lite omtale, tester etc. om modellen - er det noe som har erfaringer, eller kjenner til andre modeller i denne serien til Samsung ?

SZ

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du får flere svar om du prøver i riktig forum. Dette er for HD Hardware... du skal antagelig til dette forumet:
    http://avforum.no/forum/dvd-cd-spillere-opptakere/
    Dette er imidlertid et teknisk forum. Om du skal diskutere butikker du finner spilleren i og pris er derimot dette riktig forum:
    http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-video/

Diskusjoner om pris og tilgjengelighet i forskjellige butikker blir fort utdatert så det er separert fra tekniske diskusjoner.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja

Jeg har erfaring. Jeg kjøpte den. Den er ikke fantastisk. Linjedobleren er ikke god. Styr unna HDMI, den er ikke solid. Bedre på analog ut.
    Opptak blir helt greie, jeg forer den med bilde fra Force315c digital kabel og monsterscart, så mine opptak blir ikke så ille. Lyd og Bilde gir 2/10 på opptak og 5/10 på avspilling. Litt strengt, synes jeg.

Jeg kjøpte den fordi jeg fikk pratet meg ned til 2500 for den, og med 160 GB og HDMI ut kunne jeg ikke motstå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •