når får vi spillere med både BlueRay og HD-DVD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

når får vi spillere med både BlueRay og HD-DVD?

og hvor mye vil de ligge på? Noen som vet?

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det ingen som vet.

Teknologien finnes allerede, men formatene godtar ikke produksjon av multispillere. Produsenter må foreløpig lage en av hver om de vil støtte bedde format (Er ikke engang helt sikker på om Sony godtar dette engang!)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Britax
    Det er det ingen som vet.

Teknologien finnes allerede, men formatene godtar ikke produksjon av multispillere. Produsenter må foreløpig lage en av hver om de vil støtte bedde format (Er ikke engang helt sikker på om Sony godtar dette engang!)

ikke for å fornærme noen, men herregud for en gjeng

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne ikke vært mer enig, men på den andre siden kan jeg forstå de, siden de selvfølgelig vil ha konkurenten ut av markedet, så de kan tjene mest mulig selv.
    Men jeg har ikke tro på at noen av de vil slutte, vi vil nok komme til å ha begge til det kommer noe nytt.

Skal kjøpe meg HD-DVD spiller i løpet av de neste månedene, jeg har ingen bekymringer for at formatet skal dø ut. Er det et format som forsvinner, så er det Blu-Ray, siden teknikken og platene er dyre å produsere, samt mye større begrensinger på interaktivitet, samt sperrer i hytt å pine, bare så vidt du får lov å se filmen. Hadde de hatt mulighet så hadde de vel pålagt kundene å ha overvåking over hvor mange som ser på filmen, så det ikke kan vises for større forsamlinger og.

Eneste BD har fordeler ved, er på data lagring, men det er ikke som lagringsenhet den skal slå an, så der ryker det og.

(Hvis noen BD fans føler seg støtt, så får vi fortsette å diskutere i HD-DVD vs BD tråden)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •