HD DVD norge? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 108 av 108

Tråd: HD DVD norge?

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

AxelMusic

Noen som har prøvd denne??

Ser iallhast ut som gode prisen, men utvalget er ikke så stort enda???

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    DVDSTRAX bruker for tiden en uke på å levere filmer. Lageret er i Fredrikshavn (ca 50 km fra Hirtshals). Har sendt klagebrev fordi de tar for lang tid å levere varene.
    Tar det en uke fra bestillingen er lagt inn til pakken er sendt, eller tar det en uke fra bestilling til pakken ligger i postkassen? Hvis sistnevnte er tilfellet så er det ikke noe unormalt. Post bruker gjerne en dag eller to ekstra når det skal inn i landet. Hvis det første er tilfellet så er det ikke godt nok (så fremt de har varen på lager i hvert fall).

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig, jeg husker ikke. Sjekket ordren nå, men siden jeg bestillte 5 filmer samtidig så kan jeg ikke se hva jeg betalte i frakt for hver film. Men hvis frakten på de tre andre er standard (gidder ikke sjekke) så ser det ut som frakten var dyrere på de to filmene ja.

Mvh C :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tar ca en uke fra varen er bestilt til den ligger i postkassen. noen ganger et par dager mer.

jeg gidder uansett ikke å klage på de 2-3 ekstra dagene det noenganger tar. da jeg synes dette er like mye å være en vrang kunde som dårlig service fra butikken sin del. hva vet vel vi om hvilke grunner som har forårsaket forsinkelsen..?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    tar ca en uke fra varen er bestilt til den ligger i postkassen. noen ganger et par dager mer.
    I min verden er det ikke unormalt i det hele tatt... Synes faktisk det er ganske akseptabelt ettersom den kommer fra utlandet. Det er tross alt en del faktorer som butikken ikke har kontroll over.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handler en god del på Axelmusic. De har bilde av baksiden av coverne - og for meg personlig er den fordel da jeg kan se hvilken teksting filmene har. Spesielt interessant for meg på Blu-ray der det ofte (sony titler i alle fall) er asiatisk teksting i tillegg til fransk og spansk.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp i stavanger hadde mange titler, ca 15. Faktisk flere titler enn de hadde av BR. Men det kan jo snu seg. Jeg fikk sikret meg et eksemplar av siste Harry Potter som skal ses i kveld, med Dolby TrueHD det blir kjekt!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Free Record Shop ved Stortinget i Oslo har rundt 10 HD DVD titler og ca 20-30 BD filmer. Er et eget BD stativ oppe ved kassa i 2. etg og en stolpe eller to litt nærmere trappen med både HD DVD og BD.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •