Microsoft skuffer litt (HD-DVD på XBOX 360) - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 175
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva kommer HD DVD-drevet på inkl. frakt og mva. da?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betalte CAD 305 = 1645 kr, pluss at jeg var uheldig som fikk 332,- i moms/tollgebyr, så totalt 1977,-

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og denne er "trygg" når det gjelder fremtidige soner osv?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det vel ingen som vet sikkert ennå, men det ryktes om at om dette skulle skje i fremtiden så blir sonen satt i forhold til maskinen du putter hd-dvd'en inn i.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk alikevel hd dvd spilleren i går - tollverket hadde åpnet og inspisert pakken, men utrolig nok slapp jeg alikevel å betale moms. Pakken var merket med verdi på 20 canadiske dollar, og stod beskrevet som "toy game" :-D
    Totalt kostet spilleren meg 1700 kroner inkludert frakt. I tillegg kjøpte jeg en strømledning a la slike som brukes i reiseradioer etc. til 50 kroner. Videogamespluss er altså å anbefale på det varmeste - leveransen gikk svært raskt tross alt (under 1 uke). Når sant skal sies er 1700 kroner en utrolig god pris på en hddvd spiller per i dag - jeg hadde gladelig lagt ut det dobbelte.

Er mindre fornøyd med dvd strax - de bruker evigheter på å få levert de to hddvd filmenene jeg har bestilt, men de kommer vel snart.

testet spilleren litt i går med king kong filmen som fulgte med (king kong kom med gratis på kjøpet til tross for at det ikke stod noe om dette da jeg bestilte spilleren), og må si meg meget fornøyd med bildet.... er også deilig å få fjernkontroll til xboxen, som også fulgte med.

eneste minus er at opløsningen på king kong filmen hadde fortjent et noe større panel en min 37 tommers philips pf9830 - som forøvrig er en ekstremt bra tv - men selve bildekvaliteten var ekstremt bra - men jeg ser dog ingen dramatisk forkjell på kvaliteten kontra de demoene tilgjengelig i xbox live som har best bilde (beer fest bl. annet).

Eneste kjipe med king kong filmen er at den vises i kinoformat - hvilken er litt bredere en 16:9 slik at man får 2 sorte linjer over og under tv bildet - men man får jo i allefall hele bildet presentert på denne måten.

Gleder meg til å teste kvaliteten på hddvdene mission impossible 3 og phantom of the opera som er på vei fra dvd strax.

I morgen skal vi se king kong - jeg har faktisk ikke sett hele filmen - og den varer i over 3 timer, og skal være tålelig bra har jeg hørt, så det blir artig.

Til slutt oppfordrer jeg de som ikke har det til å kjøpe monster komponent kabelen til xbox 360'en - jeg fikk litt mere smell i fargene og marginalt skarpere bilde med denne kabelen kontra den originale xbox komponent kabelen.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da har Amazon.co.uk sendt ut pakken! Blir nok en del dyrere enn ifra Canada, men jeg har ikke klart å rota meg til å sende kopi av VISA osv til Videogames.. <latskapen lenge leve>

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Vel, da har Amazon.co.uk sendt ut pakken! Blir nok en del dyrere enn ifra Canada, men jeg har ikke klart å rota meg til å sende kopi av VISA osv til Videogames.. <latskapen lenge leve>

kopi av VISA?

dere som fikk den til 20 CAN dollar på pakken, har dere handlet der før?

og dere andre det sto 200 CAN dollar på, den kostet vel 220 eller 249 når dere kjøpte den?

tenkte kanskje kunder som hadde handlet der før fikk litt bedre service, aka 20 dollar på pakken :-D

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    kopi av VISA?
    Ja, de maser om at jeg må fakse/sende en kopi av VISA-kort pluss siste utskrift. Dem har sikkert hatt mye pågang, så da må den kontrollere at det ikke er svindelbestillinger på gang, er tross alt butikken som er ansvarlig dersom det viser seg at de som bestiller ikke er den de utgir seg for å være..

Store butikker som Amazon.com o.l. har så stor omsetting at de tåler litt svinn, men det er vel verre med de som er litt mindre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    kopi av VISA?

dere som fikk den til 20 CAN dollar på pakken, har dere handlet der før?

og dere andre det sto 200 CAN dollar på, den kostet vel 220 eller 249 når dere kjøpte den?

tenkte kanskje kunder som hadde handlet der før fikk litt bedre service, aka 20 dollar på pakken :-D
    Jeg har aldri handlet der før men sto 20cad på pakken

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Ja, de maser om at jeg må fakse/sende en kopi av VISA-kort pluss siste utskrift. Dem har sikkert hatt mye pågang, så da må den kontrollere at det ikke er svindelbestillinger på gang, er tross alt butikken som er ansvarlig dersom det viser seg at de som bestiller ikke er den de utgir seg for å være..

Store butikker som Amazon.com o.l. har så stor omsetting at de tåler litt svinn, men det er vel verre med de som er litt mindre.
    Jeg måtte også sende kopier av ditt og datt før de fikk somlet seg til å sende den. Brukte bare digitalkameraet til å ta bilder av visakortet og den siste strømregningen.

Active cocazulu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den koblet opp og King Kong har gjort seg bemerket på veggen her. Ikke annet å si enn at dette er meget moro! Har forsøkt litt med både 720p og 1080i mot ae700, men selv om den gjør en grei jobb på 1080i blir det nok å kjøre med native oppløsning. Må vel kjøpe ny projektor snart nå da..

Verdien på pakka var forresten satt til cad 20,-.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cocazulu
    Da var den koblet opp og King Kong har gjort seg bemerket på veggen her. Ikke annet å si enn at dette er meget moro! Har forsøkt litt med både 720p og 1080i mot ae700, men selv om den gjør en grei jobb på 1080i blir det nok å kjøre med native oppløsning. Må vel kjøpe ny projektor snart nå da..

Verdien på pakka var forresten satt til cad 20,-.
    Fikk min idag også, men jobber selvfølgelig overtid. 20 cad på pakken. Glimrende! Skal også koble opp mot ae700. Fornøyd med bildet? Mye bedre enn dvd eller?

Newcomer MadMan69 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har nå backlog på Videogamesplus.ca. Noe som vet om andre butikker som har den in stock?

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min ble sendt etter 4 dager fra videogamesplus.ca og jeg trengte ikke sende noe kopi av kredittkort. Håper den kommer i slutten av uke selv om jeg nettopp solgte lerretet mitt og ikke har tv heller
    Blir spennende å se hva som skjer med fortolling også.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MadMan69
    De har nå backlog på Videogamesplus.ca. Noe som vet om andre butikker som har den in stock?
    Tja det stod backlog (eller var det backorder?) når jeg bestilte, men det tok likevel ikke mer enn en knapp uke.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Deepsearch
    Fikk min idag også, men jobber selvfølgelig overtid. 20 cad på pakken. Glimrende! Skal også koble opp mot ae700. Fornøyd med bildet? Mye bedre enn dvd eller?
    Det er jo et sykt trøkk i bildet, detaljert og nydelige farger! Sammenligner jeg med dvhs utifra husk, vil jeg si dette overgår det den leverte med bra margin.

Dette er jo tross alt en "billigløsning" for oss som foreløpig ikke vil svi av de helt store pengene på standalone-spillere, og den leverer så absolutt varene! Eneste lydformatene vi ikke får gleden av fullt ut.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MadMan69
    Bestillte på onsdag, sendte bilder av kredittkort og litt småtteri med mesteparten klusset over på kvelden, og den ble sendt ut på torsdag. Selv med backorder. Fikk også med King Kong og ny fjernkontroll. (når skal MS klare å lage en RF-remote istedenfor dette IR-rælet??! jaja, man har jo alltids håndkontrollen)

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående soner, hvis man bestiller fra Canada, kan man da risikere at man ikke får spilt av plater her hjemmefra da?

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den i hus, nydelig og skarpt bilde, men trodde de sorte kantene oppe og nede skulle forsvinne med hd? Bruker en 42" hd-ready Grundig plasma skjerm.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    Da var den i hus, nydelig og skarpt bilde, men trodde de sorte kantene oppe og nede skulle forsvinne med hd? Bruker en 42" hd-ready Grundig plasma skjerm.
    Naturens lover har ikke forandret seg selv om du har skaffet deg en HD-ready TV, det er fortsatt ikke mulig å få plassert et 2.35:1 bilde inne i en 16:9 ramme uten at det må settes inn svarte felter over og under for å få bildet presentert i riktig ratio.

Side 7 av 9 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •