Microsoft skuffer litt (HD-DVD på XBOX 360) - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 175
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Component skal holde for å kjøre 1080p ja...

Takk skal du ha, det var betryggende. Bare å vente på at 1080p projektorene ned på menneskelig prisnivå snart...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    Når det gjelder streaming eller evt. konvertering, er det hit du skal gå, velg den metoden som passer deg best:-D
    Joda klar over at man kan gjøre om avi til wmv, men det er jo litt tungvint samt at det tar tid. Typisk microsoft å gjøre det tungvint å bruke andre formater enn deres egne. Har jo en xbox med xbmc og den spiller nesten alle formater.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ene metoden, den andre er direkte streaming av avi eller lignende ved bruk av TVersity....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage
    Det er ene metoden, den andre er direkte streaming av avi eller lignende ved bruk av TVersity....
    Ok, takk for linken. Var vel litt for overflatisk når jeg så igjennom sida.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra DHL:

November 28, 2006 16:18 Markham - Canada Forsendelse hentet

November 28, 2006 22:53 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada

November 29, 2006 01:51 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Ankommet DHL i Wilmington - Clinton Field - USA

November 29, 2006 03:10 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Tollklarering fullført på Wilmington - Clinton Field - USA

November 29, 2006 03:14 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Forlater opprinnelse

November 29, 2006 09:30 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Sendt fra DHL i Wilmington - Clinton Field - USA

November 29, 2006 21:37 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK

November 30, 2006 02:14 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK

November 30, 2006 07:26 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

November 30, 2006 10:04 Oslo - Norway Tollklarering fullført på Oslo - Norway

November 30, 2006 10:04 Oslo - Norway Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway

November 30, 2006 09:47 Stavanger - Norway Ankommet DHL i Stavanger - Norway

November 30, 2006 10:37 Stavanger - Norway Med kurer

November 30, 2006 16:25 Stavanger - Norway Forsendelse levert

Nøyaktig to dager fra den var sendt fra videgamesplus.ca i canada til jeg hadde den tilkoblet xboxen hjemme. Pakken var satt til 20CAD så det var ingen moms/toll heller. 1700,- med alt: HD-DVD spiller, fjernkonroll og King-Kong filmen, jeg er fornøyd!!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du fikk med King Kong også Hakima. Rart det ikke står på sidene deres at den er med. Uansett fine greier. Min ble sendt igår kveld. Gleder meg nå ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du var så heldig og fikk den så raskt. DHL har fått litt pepper i det siste, og jeg må hive meg på der. De påstår de var her og skulle levere i dag, har vært hjemme hele dag. De påsto også de hadde lagt lapp på døra, løgn. Så jeg får ikke min før i morgen. Er spent ja..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Deepsearch
    Så du fikk med King Kong også Hakima. Rart det ikke står på sidene deres at den er med. Uansett fine greier. Min ble sendt igår kveld. Gleder meg nå ja.
    Trodde heller ikke jeg skulle få den med siden det ikke sto på siden når jeg la inn min bestilling, men bra var det siden jeg ikke har fått filmene jeg har bestillt. Bare til å glede seg, har ikke testa den mye men det ser veldig bra ut!!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har ej også bestillt den!!
    Får den inn på lager ca i midten av neste uke mente dei på, så ej håper å få den før jul :-D
    Bedre å ver litt skeptisk enn posetiv på sånne ting, har hatt en HD-A1 så det skal bli veldi spennende å sjekke forskjellen =)

Active cocazulu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shipped...

Men hvor blir det av trackingnummeret fra DHL?

Tålmodighet er oppskrytt!

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min har kommet til Toronto...blir hd-jul på meg også

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arg! Jeg HATER Dhl, de lovte å levere den i går, var hjemme hele dagen siden de ikke kunne ringe meg 10 min før de kom hjem til meg med pakka. Ikke kom den, de dro en løgn om at de hadde vært der. I dag skulle den leveres til jobben. Men når jeg nå ringer påstår de at de ikke kan levere likevel, det må være en dag mellom "forsøkt" levering og neste "forsøk", utrolig møkkafirma!! Får jeg den sikkert ikke til helgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

dhl og toll

Jeg har også bestilt HDDVD addonen fra Videogames i Canada.
    Måtte verifisere identitet og kredittkort ved å sende inn mail med bilde til de først, siden jeg ikke hadde bestilt noe fra de før - kjedelig, men men. da det var gjort ble den shippet umiddelbart med DHL. Status er nå:
    Dato Kl.slett Tjenesteområde for sted Informasjon om kontrollpunkt

November 29, 2006 17:19 Markham - Canada Forsendelse hentet

November 30, 2006 06:05 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Forlater opprinnelse

November 29, 2006 22:52 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada

November 30, 2006 03:43 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Ankommet DHL i Wilmington - Clinton Field - USA

November 30, 2006 05:52 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Tollklarering fullført på Wilmington - Clinton Field - USA

November 30, 2006 09:31 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Sendt fra DHL i Wilmington - Clinton Field - USA

November 30, 2006 22:01 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK

Desember 01, 2006 02:20 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK

Desember 01, 2006 03:16 Wilmington - Clinton Field, OH - USA Sendt fra DHL i Wilmington - Clinton Field - USA

Desember 01, 2006 05:50 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark

Desember 01, 2006 08:05 Oslo - Norway Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway

Desember 01, 2006 10:13 Oslo - Norway Klareringsforsinkelse

Klareringsforsinkelse....tipper altså at jeg må betale moms for den i tollen - kjedelig, men jeg er mest interresert i å få spilleren fortest mulig - helst i løpet av dagen...er vel bare å vente å se hva som skjer...

Stod ingenting på bestillingen om at king kong filmen skulle følge med, men jeg håper virkelig den er med (slik dere andre heldige her inne har fått), for jeg har ikke motatt filmene jeg bestilte fra dvd strax enda (de er ufattelig treige).

Jeg hat et spm til dere som allerede har fått hddvd addonen:
    Er bildekvaliteten bedre på HD-DVD filmene en hva som er tilfelle på de filmdemoene i 720p opløsning man kan laste ned via Xbox live?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klareringsforsinkelse stod det på min også, men tror det er vanlig, at det ikke har noe med tollen å gjøre.
    Du får den GARANTERT ikke i dag, men i morgen. Om de gidder å komme hjem til deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan fungerer det med DHL da egentlig - ringer de/mailer på forhånd når de skal levere pakken? jeg regner med de leverer på døren?

Noen som kan foretelle om bildekvaliteten på hddvd addonen kontra HD demoene på xbox live?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, de vil ikke ringe. Ville ikke ringe meg i alle fall. måtte bare være hjemme mellom 11-16. Men de kom uansett ikke.
    Ringte de nå, jeg får f... meg moms på pakka! 332 kr ellernoe sånt. Så da er det tydeligvis litt bingo hvilke pakker videogames.ca setter verdi til $20.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, Rontic, takk for svar. Jeg regner da med at jeg også må betale toll -men jeg driter litt i det - totalprisen inkl. toll blir da ca 2000 kroner - hvilket er helt greit, og en god pris på å få spilleren lenge før den lanseres i Norge.

Jeg vil ha spilleren asap - da det hadde vært greit å få sett litt hd i helgen - men regner med at dette vil ta litt tid. Får ringe DHL og mase hvis det ikke skjer noe i løpet av formiddagen i morgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte dhl nå - tollen har inspisert pakken = jeg må betale moms. greit nok det, men det som verre er, er at de ikke klarer å levere den før på mandag! ganske utrolig da den allerede nå ligger ferdig fortollet i Oslo. jeg spurte om jeg kunne selv komme å hente den, men nei.

Ikke bra, jeg kan ikke si meg veldig fornøyd med den løsningen, men jeg har ikke noe valg, og har den på mandag i det minste - så kan jeg kanskje gjøre noe fornuftig i helgen som å trene etc. i stedet for å sitte inne å se høydefinisjonsvideo i 1080i opløsning på min Philips 37pf9830 :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janullrich77
    Hvordan fungerer det med DHL da egentlig - ringer de/mailer på forhånd når de skal levere pakken? jeg regner med de leverer på døren?

Noen som kan foretelle om bildekvaliteten på hddvd addonen kontra HD demoene på xbox live?
    De ringte til meg, og spurte om jeg var hjemme? Det var jeg ikke så jeg kunne velge mellom å hente den selv seienere på dagen, eller de kunne levere den på jobb dagen etter. Ettersom jobben ikke er langt unna dhl valgte jeg å hente den. Varierer sikkert fra plass til plass, eller hvem som kjører. Dette var i Stavanger.

HD-DVD er mye bedre en de HD klippene jeg har sett fra xbox live.

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at HD DVD-drevet til Xbox 360 er en stor suksess. Personlig tror jeg ikke at HD DVD og/eller BluRay kommer til å etablere seg i det DVD-dominerte markedet, og at DVD kommer til å være ledende helt til nedlasting av filmer i HD blir tilgjengelig og funksjonelt for hvermann. Men Xbox 360-drevets popularitet kan hjelpe HD DVD, som allerede gjør det bedre enn BluRay i USA, godt på vei.

Side 6 av 9 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •