Microsoft skuffer litt (HD-DVD på XBOX 360) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 175
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dale Cooper
    Nå ligger den ute, og jeg la inn en bestilling, men den ble dyrere enn hva kewell79 betalte. Hvorfor vet jeg ikke, men så lenge den kommer med DHL uten tolltull så skal jeg være glad.

Welcome to Video Games Plus Online
    Ja nå ligger den ute igjen. 50 canadiske dollar dyrere enn før, men likevel en god pris. Setter avsender automatisk 20 dollar i verdi på pakken?

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Ja nå ligger den ute igjen. 50 canadiske dollar dyrere enn før, men likevel en god pris. Setter avsender automatisk 20 dollar i verdi på pakken?
    Det er det jeg håper på, men jeg har ingen anelse. Kanskje kewell79 kan gi oss et svar. Jeg vet at folk som kjøper spill derfra er fornøyd med prosedyrene deres, så jeg satser på at det skal gå bra.

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jammen HD DVD-drevet på vei - det må jeg si!

Video Games Plus er dermed å anbefale på det sterkeste. Jeg fikk tilsendt en bekreftelse på at pakken er sendt, og også min kommer med DHL. Men jeg kan ikke se at det står noe om verdien på pakken, så det blir spennende.

Gleder meg nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dale Cooper
    Da var jammen HD DVD-drevet på vei - det må jeg si!

Video Games Plus er dermed å anbefale på det sterkeste. Jeg fikk tilsendt en bekreftelse på at pakken er sendt, og også min kommer med DHL. Men jeg kan ikke se at det står noe om verdien på pakken, så det blir spennende.

Gleder meg nå.
    Jeg har også bestilt derfra, men status på min er bare "preorder processing". Bestilte i går... Hm..

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe de er like rask med din bestilling. Har MI:3 liggende klar. Dette blir morsomt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... jeg sjanser å vente på Toshiba sin spiller - men da får jeg vel ikke den før uti februar selv om MPX holder på sitt om at Toshiba Norge sier levering i desember.

Har Aeon Flux liggende og Apollo 13 ramler nok ned i postkassa i morgen. Bestiller filmer fra DVD strax i Danmark. Men ingen spiller... nesten lyst til å bestille en til 360'n også hvis jeg kunne vært sikker på dette med lav pris oppgitt på pakka og slippe mva her.

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Potetgullmannen:
    Det blir jo raskt en del dyrere hvis du må betale mva. og gebyr. Jeg kan gi beskjed når jeg mottar pakken, mest sannsynlig neste uke, om verdien er gunstig eller ikke.

Jeg har selv vurdert Toshiba-spilleren, men jeg fant ut at Xbox 360-drevet er en mer fornuftig og ikke minst økonomisk løsning. Ikke kommer jeg til å kjøpe drøssevis med HD DVD-filmer med det første, og hvem vet hva som skjer i "formatkrigen".

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det står 20 can dollar på pakken

blir ingen toll

1450 kr betalte jeg, med King King og fjernkontroll, det en j***** bra deal :-D

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hd-dvd

Hadde vært gøy å sammenligne X-BOX 360 HD-DVD mot XA-1, tror nok Toshibaen knuser 360. Som sakt tidligere i tråden, har man en dedikert hjemmekino satser man vel ikke på en 360 HD-DVD spiller...

Men den er jo billig da.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser elkjøp har core-utgaven av xbox 360 (den er dessverre ikke på lager) til 1795. Med hd - drevet blir jo dette en billig inngang til hd-dvd. Ikke så dumt med spillkonsoll på kjøpet heller.

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    det står 20 can dollar på pakken

blir ingen toll

1450 kr betalte jeg, med King King og fjernkontroll, det en j***** bra deal :-D
    Takk for de betryggende ordene.

Fjernkontroll har jeg, men King Kong hadde vært knall. Men jeg tror dessverre at det var et åpningstilbud som ikke gjelder lenger. Står at det følger med fjernkontroll, men filmen er ikke nevnt.

Ja, du gjorde et MEGET godt kjøp. Trekker du fra verdien av fjernkontrollen og King Kong så har du betalt litt over 1k for spilleren, og det er kjempebillig.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla alle sammen, må si at denne hddvd greia til 360 frister veldig. Angrer jo enormt på at jeg solgte 360 for et halvt år siden. Ser jo at elkjøp kjører knalltilbud på core systemet nå, trenger jo ikke alt det ekstra utstyret. Hvis jeg igjen kjøper 360 så kommer jet til å kjøpe Core versjonen, og Monster 360 Component kabel med optisk lyd. En håndkontroll med ledning eller ikke er ikke så nøye for meg, heller ikke hardisk i begynnelsen. Holder med minnekort til spillinga.

For de som lurer litt på hvordan 360 hddvd klarer seg i forhold til toshiba sin dvd spiller kan jo ta en titt på linken, vet ikke om den er lagt ut enda:
    PC Perspective - Xbox 360 HD-DVD Player: For Consoles and PCs

Linken er et langt review av en fyr hvor han har kopplet opp 360 hddvden mot sin 360 og så mot sin htpc. Morsom lesning, og han var jo strålende fornøyd med bildekvaliteten som xbox hddvd leverte.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her ligger endel HD DVD 360 reviews

Diskusjon.no - Forum -> HD DVD Player reviews - Xbox 360

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo lovende ut dette. Ser ut som om det ikke blir en 360 på meg i Januar. Får jo mye i stipend og lån i januar, må jo bruke pengene på noe hehe Så er det bare å få bestilt xbox 360 hddvd ad-on. Er det noen her på forumet som har fått 360 hddvden eller ? Dere må komme med tilbakemelding når dere har fått testa ut litt.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av foxyroxy
    Ser jo lovende ut dette. Ser ut som om det ikke blir en 360 på meg i Januar. Får jo mye i stipend og lån i januar, må jo bruke pengene på noe hehe Så er det bare å få bestilt xbox 360 hddvd ad-on. Er det noen her på forumet som har fått 360 hddvden eller ? Dere må komme med tilbakemelding når dere har fått testa ut litt.

jeg har skrevet litt her, post #65

Diskusjon.no - Forum -> Import av Xbox 360 HD DVD Player

Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er tomt overalt jo.. :/

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, da kom min 360 HD-DVD spiller idag. Da blir det kobling og litt testing med King Kong ikveld tenker jeg! :-D

Bestillte forøvrig min fra videogamesplus, slik som flere andre her.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Starman: Nå er jeg spent....er du like fornøyd som alle andre med 360 sin hddvd spiller. Hvordan er bilde etc ?

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min har ankommet Oslo, og jeg satser på levering i morgen. Nå begynner jeg virkelig å glede meg. Krysser fingrene for at King Kon følger med.

Starman:
    Får du tid, så hadde det vært morsomt med noen førsteinntrykk.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått sett litt på HD-DVD spilleren til Xbox 360. Satt først inn MI3 på vanlig DVD siden jeg nylig hadde sett denne på min Phillips DVD-spiller. Jeg synes HD-DVD spilleren gjorde en god jobb med DVD'en og at bilde var omtrent på høyde med det fra DVD-spilleren min. Men pga. støy fra Xbox'en og HD-DVD'en (nei, den var ikke lydløs den heller..suprise!) så kommer jeg til å fortsette å bruke min vanlige DVD-spiller til DVD og CD.

Når det gjelder HD-DVD så har jeg foreløpig kun 1 film, nemlig King Kong som fulgte med spilleren. Siden dette var mitt første møte med HD-DVD, så var spenningen stor da jeg satt inn denne filmen. Jeg ble ikke skuffet, dette var utrolig bra! Her var det knivskarpt bilde og masse detaljer i forhold til vanlig DVD. Jeg hadde egentlig tenk å bare se noen få scener, men jeg ble faktisk sittende å se gjennom nesten hele filmen. Dette var gøy! :-D

På minussiden:
    -HD-DVD'en til Xbox 360 støyer litt (overdøves av Xbox 360'en).
    -HD-DVD'en er litt "plastikk".
    -Fjernkontrollen som følger med er ikke den beste, og man kan sikkert med fordel erstatte den med en universalfjernkontroll.

På plussiden:
    -Supert bilde fra HD-DVD!
    -Reagerer meget raskt på kommandoer fra fjernkontrollen.
    -Billig HD-DVD spiller for de som har Xbox 360 fra før.

Jeg har vel egentlig mest tro/håp på Blu-Ray som format, men denne HD-DVD'en kan jeg greit leve med en stund.

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •