Toshiba's HD-E1 & HD-XE1 & HD-EP10 - Side 77

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 77 av 95 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 73 74 75 76 77 78 79 80 81 87 ... SisteSiste
Viser resultater 1,521 til 1,540 av 1894
    Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Snakket med svenske Toshiba tec. De sier det samme filmene er under utsending denne og neste uke......
    Fortsatt ikke noe her

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Fortsatt ikke noe her
    Samme her:evil:

Newcomer Dalakong sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Samme her:evil:
    Det samme.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittig i grunn! Opphørssalg?

Har HD E1 i dag. Noen som raskt gidder å si meg forskjellene mellom HDE1 og EP10? Veit at EP10 har 1080p og 24hz(?), mens min HD E1 har 1080i60 som max.

Er det noen forskjeller i oppstartstid, menyhåndtering, DVD playback eller lydmuligheter, billedkvalitet på HD DVD?

EDIT: På toshiba's sider står det at tilbudet med 5 filmer gjelder bare fram til 31. Januar. Nå er vi 2. februar. Vil Komplett.no være ansvarlig for levering av filmene tro, eller er det bare en glipp at de ikke har fjernet annonsen sin med 5 filmer..

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har heller ikke fått noe filmer

Potetgullmannen: Nå vet ikke jeg hvordan det er med komplett, med vet at andre webshopper har bundla spilleren med 5 filmer, slik at man slipper å sende inn skjema. Send dem en mail og spør hvilken "deal" de har

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Vanvittig i grunn! Opphørssalg?
    Det er nok de nye prisene som kom i USA uken etter Warner droppet HD DVD.

Der synker de fortsatt noen dollar i uka. Jeg bestilte A30 til 166 dollar, og nå er den nede i 151, det er 1.5 uke siden jeg bestilte.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det er nok de nye prisene som kom i USA uken etter Warner droppet HD DVD.

Der synker de fortsatt noen dollar i uka. Jeg bestilte A30 til 166 dollar, og nå er den nede i 151, det er 1.5 uke siden jeg bestilte.
    Ok Anders. Men veit du om noe poeng med EP10 for meg når jeg er fornøyd med de-interlacingen fra projektoren av 1080i fra HD E1? Har også PS3 med 1080p24hz ut, så kjenner akkurat den forskjellen. Men det virker som Reon'n chipn i projektoren min er ganske happy med 1080i60.

Newcomer Eirik81 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er for bra til å gå glipp av, bare synd at 5 gratis film tilbudet sluttet 31.01.2008
    Men uansett virker dette som en god dvd spiller for 1500kr så jeg kjøpte meg en fra komplett.no jeg:-D

Noen som vet om det er mulig å gjøre disse spillerene sonefri på vanlig dvd?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Potetgullmannen
    Ok Anders. Men veit du om noe poeng med EP10 for meg når jeg er fornøyd med de-interlacingen fra projektoren av 1080i fra HD E1? Har også PS3 med 1080p24hz ut, så kjenner akkurat den forskjellen. Men det virker som Reon'n chipn i projektoren min er ganske happy med 1080i60.
    Nå vet ikke jeg hva prosjektoren din tar av oppløsinger osv inn.

Men det vil alltid være best å ikke gjøre mye forandringer på bildet.

Filmene ligger i 1080p/24 på platene, og E1 må da først omgjøre dette til 1080i/60 for å sende det ut. EP10 slipper denne operasjonen.

Du vil slippe litt hakking etter hva jeg har hørt, selv om PJen gjør en god jobb.

Uansett hvis du har en del HD DVDer, så vil du med ett kjøpt av EP10, alltid ha en reserve med E1.

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik81
    Dette er for bra til å gå glipp av, bare synd at 5 gratis film tilbudet sluttet 31.01.2008

Noen som vet om det er mulig å gjøre disse spillerene sonefri på vanlig dvd?
    Tja, jeg kjøpte til 1695 den 2. februar. Komplett sa at det fulgte med 5 filmer. Det er det Komplett som er ansvarlig for de kan ikke dytte det på andre. Er det noen som har spurt Komplett om hvordan de tenker å løse dette?

Tidligere i tråden (rundt post 73 tror jeg) er det poster om det å gjøre EP10 sonefri. Jeg fulgte linker via via og greide å laste ned det som visstnok trenges. Har ikke fått spilleren enda. Det sies at en del RCE-kodete plater kanskje ikke virker.

Newcomer Eirik81 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mooze
    Tja, jeg kjøpte til 1695 den 2. februar. Komplett sa at det fulgte med 5 filmer. Det er det Komplett som er ansvarlig for de kan ikke dytte det på andre. Er det noen som har spurt Komplett om hvordan de tenker å løse dette?

Tidligere i tråden (rundt post 73 tror jeg) er det poster om det å gjøre EP10 sonefri. Jeg fulgte linker via via og greide å laste ned det som visstnok trenges. Har ikke fått spilleren enda. Det sies at en del RCE-kodete plater kanskje ikke virker.
    Takker for svar Mooze , jeg også tenkte det at når de annonserer spilleren med 5 filmer er de ansvarlig for å skaffe oss 5stk hd dvd med spilleren.

Glimrende hvis jeg greier å få spilleren delvis sonefri er jeg storfornøyd jeg.

Tusen takk for hjelpen Mr Mooze

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så vidt jeg leste ett par sider siden, så tok Komplett spillerene i retur siden folk ikke hadde fått filmene. Så da er valgene klare, man kan kvitte seg med spilleren og få pengene igjen. Eller beholdend en, og håpe at filmene dukker opp etter hvert.

Og RCA disker funker ikke i XE1 i hvertfall.

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om det har noe for seg å bytte ut min HD-E1 med Toshiba HD-EP10? Vil jeg merke noen forskjell på bildekvaliteten?

Newcomer Dalakong sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen har fått retur på sine spillere pga det med filmene. Jeg var hardt på de ang dette, og de sa at det var Toshibas ansvar. Men det er det jo ikke så lenge Komplett annonserer de med 5 filmer på nettet. De skrev til Toshiba og klaget og fikk et beklagelses brev om at filmene skulle sendes fra Tyskland i forrige uke. Jeg har tenkt å gi dem neste uke, siden vil jeg gå på de igjen å kreve pris reduksjon eller at de betaler ut prisen for 5 filmer feks hos komplett eller noe.
    Ps. Er det noen som har noe peil på når FW2.8 vil være tilgjengelig i europa? Og gjelder denne oppdateringen hd-ep10 og?

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde å oppdatere over nett igår, men fikk beskjed om at jeg hadde siste utgave.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate ARTY sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    814
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borgsol1
    Lurer på om det har noe for seg å bytte ut min HD-E1 med Toshiba HD-EP10? Vil jeg merke noen forskjell på bildekvaliteten?
    Bare hvis du har PJ/TV som kan bruke 1080/24hz i 48/72/96/120hz.

Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ARTY
    Bare hvis du har PJ/TV som kan bruke 1080/24hz i 48/72/96/120hz.
    Ok, takker for svar!

Du vet ikke tilfeldigvis hva hvor mye jeg må gi for en tv med de spesifikasjonene du nevner? Billigste utgave?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borgsol1
    Ok, takker for svar!

Du vet ikke tilfeldigvis hva hvor mye jeg må gi for en tv med de spesifikasjonene du nevner? Billigste utgave?
    Det kommer ann på størrelsen, de bedre ligger rundt 15 tusen for 40 tommer.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om folk har fått det med seg, men det har i de siste dagene dukket opp en RCE-hack for XE1/E1/EP10 (forutsatt at man allerede har multiregion fw inne på maskinen).

1. Slå på maskinen
    2. Åpne skuffen, legg i disk, IKKE lukk.
    3. Trykk T. Search på fjernkontroll.
    4. Trykk 1, 3, og 9 og 'region nummer' (dvs '1' for region 1)
    5. Trykk T. Search på fjernkontroll.

Spiller viser TEST.

Trykk Play.

Spilleren går tilbake til 'vanlig' multiregion når den slås av (eller man bruker hacken for å skifte region). Slik jeg forstår det 'låser' hacken spilleren til en spesifikk region fram til restart, der den mister denne innstillingen/går tilbake til nøytral.

Har ikke giddet å finne fram en disk jeg vet er RCE-beskyttet, så har ikke testet selv, men det er bøttevis med rapporter på australske, engelske, franske og amerikanske forum om at det virker, ikke funnet noen som har hatt problemer (kan også nevne at amerikanske og japanske brukere nylig skal ha lykkes i å få de tidligere rene NTSC søsterspillerne av XE1 til å spille PAL-disker uten problemer).

Side 77 av 95 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 73 74 75 76 77 78 79 80 81 87 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •