Toshiba's HD-E1 & HD-XE1 & HD-EP10 - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 95 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 1894
    Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Combodiskene han snakker om har HD DVD på den ene siden og DVD på den andre.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Combodiskene han snakker om har HD DVD på den ene siden og DVD på den andre.
    Ok

Synd at ikke Warner har fått fingeren ut av .... og begynt og produsere kombi HD/BR disker ennå. Tror det hadde vært en god ting for oss allmennfolk, iallefall nå i begynnelsen hvor ingen av formatene har fult overtak.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja var de jeg tenkte, på hva skal folk med Hd / dvd
    Bluray er best, enten har man hd dvd eller dvd BR
    ikke begge. er jo en galakse i forskjell da.

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    ja var de jeg tenkte, på hva skal folk med Hd / dvd
    ???

Jeg har ingen av HD formatene enda, men frister å investere nå, straks jeg får ny TV. HD DVD utpeker seg jo som det soleklare valget, med rimeligere spillere, og best i alle tester av filmutgivelser jeg har lest på billedkvalitet etc.... Skjønner i grunn ikke hvorfor jeg burde velge BD istedenfor... Noen som kan gi meg noen gode grunner?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    ???

Jeg har ingen av HD formatene enda, men frister å investere nå, straks jeg får ny TV. HD DVD utpeker seg jo som det soleklare valget, med rimeligere spillere, og best i alle tester av filmutgivelser jeg har lest på billedkvalitet etc.... Skjønner i grunn ikke hvorfor jeg burde velge BD istedenfor... Noen som kan gi meg noen gode grunner?
    Egentlig ikke. Kun hvis det er filmer på BD som du MÅ ha, samtidig som det ikke finnes MÅ ha filmer på HD DVD.

Kjøpe en billig HD DVD-spiller i dag, og heller oppgrader til en combi spiller når de blir vanlig og billigere om ett par år.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Toshiba HD E1 til 3999,- på Elkjøp.no

Absolutt verdt pengene uansett om HD DVD dør i morgen. Skjønner ikke hva alle har i mot HD DVD. Det koster halvparten så mye og er like bra som BR.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Kan du kanskje utdype litt her? HD-DVD er på høyden og vel så det etter min mening. BR er bedre teknisk-sett, men det har ikke gjort seg gjeldende enda.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe nytt om 24hz update? Noen som har lest noe mer om muligheten for å gjøre spilleren sonefri?

Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppgraderte softwaren på hd-xe1 i dag fra version 1.3 til 1.5. var jo et ******* og få kontakt med internet da men. brukte vel 2-3 timer med masse feiling og prøving. har ikke hatt tid til og se hvordan spilleren vart etter den nye softwaren, skal sjekke mer i kveld. noen andre som har gjort det samme og merket noe forskjell ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på avsforum at flere har fått orden på error kodene sine etter å ha oppgradert til 1.6 som er siste i usa(kommer sikkert hit snart) dette lover godt med tanke på at jeg får opp til flere stop og påfølgende error code med nesten samtlige av kombo discene mine med denne spilleren og det holder ikke mål i det hele tatt.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chessboxer
    Ser på avsforum at flere har fått orden på error kodene sine etter å ha oppgradert til 1.6 som er siste i usa(kommer sikkert hit snart) dette lover godt med tanke på at jeg får opp til flere stop og påfølgende error code med nesten samtlige av kombo discene mine med denne spilleren og det holder ikke mål i det hele tatt.
    Jeg lurer på hva som gjør at så mange combi disker feiler. Jeg har spilt en del, men aldri hatt problemer. Kun Children of Men på første start, men neste oppstart så spilte den feilfritt. Ellers så har min vært feilfri. Har kun oppgradert til 1.3 firmwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akkurat gått til innkjøp av HDE1 og kobla opp idag for å se hvor bra bildet ble, men endte opp ned at skjermen frøs og jeg måtte holde inne powerknappen en stund for at den skulle slå seg av. Prøvd flere ganger å spilt av, men endt opp med av bilde frøys etter en stund, enten i oppstart eller et stykke ut i filmen.
    Er det kommet firmware som fikser dette?
    Har kun fått testet med king kong, så kan det være filmen i seg selv som det er noe galt med?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pathlos.-
    akkurat gått til innkjøp av HDE1 og kobla opp idag for å se hvor bra bildet ble, men endte opp ned at skjermen frøs og jeg måtte holde inne powerknappen en stund for at den skulle slå seg av. Prøvd flere ganger å spilt av, men endt opp med av bilde frøys etter en stund, enten i oppstart eller et stykke ut i filmen.
    Er det kommet firmware som fikser dette?
    Har kun fått testet med king kong, så kan det være filmen i seg selv som det er noe galt med?
    Sjekk HD Hardware tråden, det er en som har lagt ut firmware 1.5 til E1 der.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Sjekk HD Hardware tråden, det er en som har lagt ut firmware 1.5 til E1 der.
    Lasta ned den og brente den som image på vanlig cdr plate, men kommer opp at det ikke er en dvd plate når jeg puttern i spillern:???:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pathlos.-
    Lasta ned den og brente den som image på vanlig cdr plate, men kommer opp at det ikke er en dvd plate når jeg puttern i spillern:???:
    Det er nok fordi du ikke har puttet en DVD-plate i spilleren :-) Hva med å brenne til en DVDR?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Det er nok fordi du ikke har puttet en DVD-plate i spilleren :-) Hva med å brenne til en DVDR?
    Hehe Etter det jeg har lest på avsforum så kunne man bruke cdr plate, derfor jeg prøvde dette.
    Får handle no dvd plater i morgen så skal jeg prøve det.
    Får et par filmer jeg skal teste først. Kan vel kuke opp spillern hvis det blir noe feil med oppdateringen?

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare å koble seg på nett med spilleren og oppgradere, såre enkelt. Sett opp nettleseren i menyen først, så er det bare å oppdatere.
    Har gjort det fra 1.1 til 1.3 og fra 1.3 til 1.5 uten problemer. Går nå og venter på 1.6 versjonen som kom ut i USA for ca. 1 mnd. siden, irriterende at de ikke kan legge ut softwaren samtidig rundt om i verden slik som Sony gjør for PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Det er jo bare å koble seg på nett med spilleren og oppgradere, såre enkelt. Sett opp nettleseren i menyen først, så er det bare å oppdatere.
    Har gjort det fra 1.1 til 1.3 og fra 1.3 til 1.5 uten problemer. Går nå og venter på 1.6 versjonen som kom ut i USA for ca. 1 mnd. siden, irriterende at de ikke kan legge ut softwaren samtidig rundt om i verden slik som Sony gjør for PS3.
    Skal prøve om et par dager da alt er på plass her:-D

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det ikke slik at E1 ikke har ethernet kontakt? eller har jeg sett feil her?

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Var det ikke slik at E1 ikke har ethernet kontakt? eller har jeg sett feil her?
    Joda, E1 har Ethernet terminal (10/100 Base)

Side 46 av 95 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •